گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

2- سحرخیز!

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۱۳ ق.ظ

ساعت هفت بیدار شدم!!

هفت و ربع تو سرویس دانشگاه بودم!!

هفت و نیم درب اصلی دانشگاه!!

هفت و چهل سایت گروه*!! (دقت کردین؟ از بلوار کشاورز تا ولنجک رو تو یه رب اومدیم، ولی از دانشگاه تا دانشکده ده دقه طول کشید!!)

وقتی اومدم تو گروه فقط من بودم وآرمان و میر!!

آخه یکی نیست بگه آدم عاقل تو روز چهارشنبه کله سحر، صبح به این سردی که به قول بعضی ها سگ رو بزنی از خونه در نمیاد!! وقتی دانشگاه کاری نداری میای چیکار آخه؟؟؟

والله

صبونه هم نخوردم الانم خیلی گشنمه حال ندارم برم تا بوفه!! کلید کمدمم نیاوردم چای بیسکویت بخورم، تا وقت ناهارم نمیتونم صبر کنم چون دووم نمیارم!!

خوابم میاد!

 

 ------------------------------

 * گروه: منظورم همان دانشکده مان است چون یکم نقلی است و فقط هم خودمان در آن رفت و آمد میکنیم بهش میگوییم گروه!!

 

  • فریba

نظرات  (۴)

شرط میبندم میر از آرمانم زودتر میاد دانشکده همه جارو آب و جارو میکنه چاییم دم میکنه میشینه تا ساعت 12 شب پای سیستم پلکم نمیزنه البته قبلنا اینطوری بودا جدیدن مثل اینکه متحول شده !!
آدم عاقل تو روز چهارشنبه کله سحر، صبح به این سردی که به قول بعضی ها سگ رو بزنی از خونه در نمیاد!! وقتی دانشگاه کاری نداری میای چیکار آخه؟؟؟ دیدی یکی پیدا شد
چطور دلت اومد نری بوفففففففففه ."بوفه علوم زمین با انواع ساندویچ های سرد و گرم ، و انواع نوشیدنی های سرد و گرم : آب میوه، دلستر، قهوه، کاپوچینو و... در خدمت شماست" به جون خودم برا تبلیغات پول نگرفتما
بی صبرانه منتظرم ببینم کیا دیگه به خونه جدیدت دعوت شدن




تازه خبر نداری صب زود میاد اب و جارو میکنه میذاره میره باز غروب میاد در رو ببنده!!
مچکرم از همراهیت واقعن هیشکی نبوداااا

بوفه علوم زمین بی تو دیگه بوفففه نیست ت هی ی
میبینم که همکاریت رو داری از راه دور ادامه میدی!!
همه رو میشناسی مطمئنااا
عجب...شکسته نفسی نفرمایید.هستند دوستان سال اولی که واسه دیدن دنشکدتون بیاند واسه اشنایی با دانشگاه........به قول فریبا نوشین....یادته؟


آره ولی نه دیگه کله سحر خرووس خوون!!
خرووس سفیر مکزیک!!
نوشین یادته!؟
فقط یه عاشق میتونه صبح کله سحر بدون اینکه کاری داشته باشه بره دانشکده
دلم خواست برم دانشگاه با این توصیفت از مسافت یه ربه!!!!!!



واااای خودمو لو دادمم!!
اگه میخوای تجربه کنی باید سر ساعت 7 در خوابگا باشی!! غیر از این ساعت این تجربه غیر ممکن اسسست!

من بهت شک کردم خاله؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!




چیه لابد فک کردی اینجام مث خونه س!؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند