گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

3- شرح حال!

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۰۴ ق.ظ

رفتم تعاونی دانشگاه یه چیزی بخرم بخورم، هییچ چیز به درد بخوری پیدا نکردم خدایی!!

رفتم شیرکاکائو بردارم دیدم در یخچالشون بازه و شیرکاکائو هم گرررم گرررم، تجربه ی خوبی از خوردن شیرکاکائو گرم ندارم اصلا!! ولی خب ناچارا خریدم خدا بخیر کنه!!

یه جوراب هم خریدم!!

رفتم چشم پزشکی، دکتره خودش رو کشت بتونه یکم ضعف تو چشمای من پیدا کنه، و از اونجائی که خواستن توانستن است خب پیدا کرد!! ۲۵ صدم چشم راست، سفارش عینک مطالعه ی کامپیوتر!!فرمودن، عمرن ن..

عصر با منصوری* قرار دارم!! وه ه ه کی میخاد بره اون سر دنیا...

 

----------------------------------------------

چقدر من اینجا احساس راحتی میکنممم، هر چی دلم بخواد مینویسم، خودمم و خودمون، دورهمی!!

-----------------------------------------------

* برای اونائی که نمیدونن، منصوری استادمه!! البته دکتر منصوری!!

 

 

  • فریba

نظرات  (۴)

ای بابا من خودم و کشتم میگم برو بوفه علوم زمین بعد تو پامیشی میری تعااااااااااااااااونیییییییییییییییییییییییی؟ ولی حق داشتی چون بوفه دیگه جوراب نداره خداییش!
وقتی میگی منصوری قیافه قائمی میاد جلو چشام و اشک توش جمع میشه البته نه اشک شوقو اشک انتقام



جوراب رو چون دست خالی نیومده باشم بیرون خریدم!! میرفتم همون بوفه بهتر بود. آخه تو تعاونی همه سبد سبد خرید میکردن من لنگه جوراب به دست و یه شیرکاکائو!!
خداروشکررر یکی هست درکممم کنه ه
چه تناسبی هم دارن باهم این جوراب و شیرکاکایو.حالا کدوم مرغوبتر بود؟



جوورابه جنسش خیلی خوب بود!! میخوای برا تو هم بخرم؟
شیرکاکائوئه هم با اینکه گرم بود ولی بد نبود!!

احیانا نگفت میخواین شیرکاکائو رو با جوراب میل کنین؟
میگم اگه منصوری نمیری اونور دنیا من بفرستمش اینور دنیا...



نه فقط یکم رفت تو فکر که ارتباط شیرکاکائو جوراب رو کشف کنه!! فکر کنم هنگ کرده تا الان..
نه نه!! من به منصوری حالا حالاها احتیاج دارمم!!

از این به بعد شیرکاکایو هاتو با بوی مطبوع همون جوراب میل کن.......


نوشین یادته جورابو تالارره امام علی رو..........



بوش که خوب بود، از بوی شیر بهتره!!
نوشین بیاد یادت بیار دیگه، ای باابااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند