گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

4- نوشین یادته!!

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ

خب رفتیم منصوری برگشتیم، خوب بود!! راضی بودیم از هم!! تو راه رفتن چون زود میرسیدم یکم چرخیدم تو تجریش، میدونید که تجریش از جمله مکانهاییه که برعکس محیط شلوغ و کثیفی که داره ولی من خیلی ازش خوشم میاد و جزو گزینه های اول من برای گشتنه!! نوشین یادته!!؟؟

راستی رستوران فلوت دکوراسیونش رو عوض کرده، غذاهاشم خیلی گرون کرده!! نوشین یادته دوربینه رو که؟!

تو مسیر برگشت همونطوری که تو خودم بودم و قدم زنان میومدم دیدم یکی از روبرو برام دست تکون میده یه لحظه حافظه بلند مدتم پاک شد یادم نمیومد کیه!! بعد کلی فهمیدم م که إإ سمااانه ه، داشت از محل کارش برمیگشت، دقیقا همون جائی که دفه قبل دیده بودیمش؛ نوشین یادته!؟؟

من نمیدونم چرا هر کی به من میرسه میگه چرا اینقده لاغر شدی ی ی، ببینم اصلن مگه من چاق بودمم؟؟ اصلن دوست دارم م!! اصلن اقامون میگه باید اینطوری باشی!! پایان نامه ندارین که بدونین من چی کشیدممم والا!! نوشین میدونه!! نوشین یادته!!؟؟

تمام مسیر میدون تجریش تا خود میدون ولیعصر رو خوابیدم تو اتوبوس!! تازه ه یکی تو اتوبوس ازم پرسیدم میدونید پارک وی کجاست گفتم آره رسیدیم بهت خبر میدم!! نمیدونم بدبخت پیاده شده بود یانه!!

الان به شدت خسته م و گشنمم هست، کسی از ناهار ظهرش چیزی نمونده؟ شام کسی آماده نیست؟

ثواب داره هاا

والا

 

  • فریba

نظرات  (۴)

درود بر دوست نازنین
خونه نو مبارک.
چقد خوبه این خونه جدید . زود به زود آپ میشه.
آرزوی موفقیت برای مهندس جون



سلااام مهندسس
خیلی خیلی خوش اومدی ی
ولی دیر کردی هااا داشتم نگران میشدم!!
اینجا دیگه خودمونیم واسه همین تا بتونم از خودم خودمون مینویسم!!
قربوووونت ت
اره خدا کنه لو نره اینخونه جدیدت.اینطوری همه از هم باخبریم خدا خیرت بده



آره والا، همگی دست به دست هم دهیم به مهر که از این خانه حفاظت کنیم!!

گویا نوشین یادش نمیاد
هووووووووووووی نوشین کجایی ؟بیا بچه کلی برات ترکونده خب
به من مانی زور بده وگرنه تو همراه من میرم اذرستو به همه لو میدم....یالا....یالا....



جرات داری تو چش من نگاه کن و یبار دیگه بگو...!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند