گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

10- مرخصی

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ق.ظ
همراهان عزیز؛

بنده یه چند روزی به ولایت سفر خواهم کرد،

بچه های خوبی باشید،

دور گاز نرید،

در رو غریبه باز نکنید،

شیطونی نکنید،

دعوا نکنید،

خلاصه آروم باشید تا برگردم م!!

قسمت نظرات رو هم باز میذارم، با هم گپ و گفت کنید!!

قربانتان: صاحب خانه!!



  • فریba

نظرات  (۱۶)

بچه ها اخجون فریبا نیست اید بریم تو کوچه.بریم سر کیف فریبا کاری که ازش متنفره... بچه ها بیاین...........هوراااااااااااااااا.



چقدر همه خوشحالن من نیستمم!!

کیفمو با خودم برده بووودم

سسسسس صدا همساده ها در میاااد
یواااش داد بزن ن
!!!

فریبا قول بده دیرتر بیای.....خوش میگذره ها



دیرتر بیام که بچه م رو شما ببرید مدرسه!؟؟

فقط فریبا تا نرفتی... میشه همو کتک هم بزنیم؟؟؟؟؟؟؟قسمت کتکاتم باز بذار.....



نه اینکه وقتی بسته بود نمیزدید!!
ول کن موهای بچه روو

ای ول رف ف ف
خب بیاید همه چیوووو بهم بریزیم م م

اونقد ک بیاد نشناسه اینجا خونشه
پیشنهادهای کاری خودتونو تا امشب در همین حیات خلوت منعکس کنیدددد


از فردا صب مشغول میشیم م م...



eeee
اینوووو، چه ذوق کرده ه

خوبه دینامیت کار نذاشتید!!

جورابممم کوووو؟؟؟

جونمی جون نیستش.
دوستان عزیز جونم براتون بگه سرکار خانم مهندس صاب خونه که سوتی های همه رو رو میکنه یکی نیست سوتی خودش رو رو کنه.
.
.
.
.
.
دام م م م م م داراااااااااا رام
...
.
.
.
.

سوتی مهندس رسانه ای می شود:
سر کلاس سعیدی(روش تحقیق) استاد به مهندس گفت بخون. نه نه نه آواز نبود.
فکر بد نکنی. گفت از رو کتاب بخون.
مهندس هم رسید به یک اسم و خوند : زرین ک´لک(به معنی قایق و کرجی)
دکتر هم مثلTOM رو سرش شاخ سبز شد و گفت زرین ک̦ لک(به معنی قلم)


دوستان دست به کار شید من وظیفه ام رو انجام دادم. باقی کار با شما.



منتظر بودی برم بیای "آبرو داری" کنی ی!؟؟

چرا تاریخ رو تحریف میکنی، کجا سعیدی گفت از رو کتاب بخونم!؟؟
اصلن قضیه چیز دیگری بوووددد...

دکتر هم مثل کی!!؟

اصلنم خنده نداشت ت
e


دوستان عزیز فریبا،
براتون یک سوررپرایز دارم

میخوااام بگممم کهههه



فریبااااا


به زودی ...






من مقدمه اش رو گفتم،
اصلش رو از خودش بپرسید.
فریبا عزیزم
پیشاپیش آرزوی خوشبختی و بهترین زندگی رو دارمم





همه ی این اتیشا از گور تو بلند میششه...
خب بقیه ش رو هم بگو ببینم قضیه چیه!؟
فریبا به زودی قراره چیکار کنه ه ه!؟
د یالااا

اخی پیغام همیشگی فریبا دم رفتنعزیزم

جای نوشین خالی اسمش رو به زور به جای مخاطب بنویسه

فریبا فقط زود بیا فکر کنم تا یکی دو روز دیگه باید نوبت زایمان بگیری



متاسفانه نوشین تو یه بحران اینترنتی گیر کرده!!!

میگما عطی اگه این حرفها تاثیری داره برم دو هفته دیگه بیام!!

e
واااقعن ن ن؟

مبااارکه
کی هست حالا ایشوووون؟

منم براتون آرزوی زندگی خووووبی دااارم



چی چیو مبارکه ه!؟
تبریک خشک و خالی که نمیششه!؟؟
دست به جیب شو ببینمم
بدوو

فاطمه یه لحظه بیا پایین ببین چی نوشته
.
.
.
سورپراااااااااااااااااااااااایزو داری؟
فریبا کشته ای



مص نگو که تو هم سورپرایز شدی ی
بابا تو که دیگه در جریان بوووودی ی!!
نبووودی ی!؟

هی وااااااای من انگار جدی جدی خالیایی که برا نوشین بستم جدی شدا
زود خبرشو بده تا ترتیب اعلان عمومیشو بدم



خب خالی بستی دیگه منم اومدم آبروداریت کنم اینطوری شد!!
بدو بگو بنرا رو چاپ کنن
بدوو



آخه این چه وضع اطلاع رسانی است. دوستان کاملا بگید ببینم چه خبره. به هر حال منم می گم پیوندتان مبارک.



دوستان که در کمیته اطلاع رسانی فعالیت میکنند، خواهر چاوشی رو هم در جریان قرار دهند!!
به هر حال ممنون

خب راس میگه دیگه یه مقام آگاه شفاف سازی کنه که بتونیم بیشتر فعالیت کنیم خب


فریبا همه امیدش به ماهاااس!!



امید من به شما دوستان شفیق است،
تو که از همه آگاه تر بود حمیده جان، چی شد پ!؟

ای بابا هیشکی نبود برای اطلاع رسانی؟


ما داریم از کنجکاوی.....



من خودم اومدم،
زنده ای یا ....!!!؟؟

در آخرین سخنان مهندس خب را تکذیب کردند و در ادامه گفتند با خاطیان برخورد قاطع می شود



منظورت خبر بود دیگه!؟
من اینو گفتم!؟؟ کی ی!؟
چیکارشون داری بذار کارشون رو بکنن إ
ادامه بدین دوستان، ادامه بدید!!

چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



إچچه إچچه ه ه ه ه

بابا یه نظر دادم اینقدر ترس نداره!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند