گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

11

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۴۴ ق.ظ

اینجااااااااا چه خبره ه ه ه ه!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هممممش دو رووووز نبووودمااااا

چه بساطیه را انداختید!؟؟؟

جنبه آزادی بیان ندااااارین ن ن ن ن!!!؟؟؟

حتما باید چفت و بست بذارم اینجاااااااااا رووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا صداتون در نمیااددد؟؟

پرسیدم اینجا چه خبررررررررره ه ه؟؟؟

هااااااااااااان ن ن؟؟؟؟

 

 

  • فریba

نظرات  (۷)

فریبا تو خیلی بدی......رفتی عروسی کردی و اومدی؟؟؟؟؟؟؟.......این چه وضعشه؟....زوداش توضیح بده به همه ....یالا



خب یهویی شد دیگه
ای باااباااا
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نبود خب منم صبر نکردم دیگه!!
حالا حرص نخور بیا دهنتو شیرین کن، شیرینی عروسیـــه
بیااا

منم دو روز تو رو ول کردما

ببینم کاری نکن وسط داده جمع کردن بیام اونجا.........



دو روووز!؟ تو بگو دو دقه!! میدونی چه اتفاقها که نخواهد افتاااد!!
من هنوووز کاری نکردممم
به خدااا
!!!


بچه آ بچه آ

ی قرار بذارید بریم دیدنش دیگه نمیشه دیدش هااا
از من گفتن



شلوغ نکنیدد شلووغ نکنیدد
من متعللللق به همتونممم

لطفا بلیط تهیه شود،
آقایون اینور لطفااا
سلام مهندس جونم
خوبی؟ در نبودت با اجازه ات من مسائل رو مدیریت کردم . این بچه ها رو هم ببخش. بالاخره بچه است و شیطونی دیگه............



علیک
این چه وضع مدیریته خانوووم م!؟؟
اینطوری عروسی میگیرن ن!؟؟

مگه قرار نبود رو کارت بنویسید ورود بچه مممنووووع ع!!!
هوووووممم؟؟

دست دست....فریبا برقص...چیکار میکنه این عروس خانم.....عجب عروسی جنجالی بشه عروست فریبا...




جنجااااااااال !؟؟ تو عروسی من ن!؟
چه آتیشی میخای بپا کنی تو!؟؟

به به مهندس اومدن نگفتم شلوغ نکنین




نخند!!


دارم برات...
حالا یواشکی شوهر میکنی؟؟؟
منم داااارررررررم بررااااااتتتتتتت



سسسس
صداشو درنیاااارر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند