گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

12- کمربند از نوع مجلسیش!!

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۲۰ ق.ظ

دیروز برای چندمین بار به کمربند مانتوی من گیر دادن!!  شهد و نوشین یادشونه!! امروز که میومدم دانشگاه گفتم اگه یبار دیگه به من گیر بده من میدونم و اون!!

خانوم حراست درب بالای دانشگاه: خانوم کمربند مانتوت رو باز کن!!

من: چرا؟

خانوم: قانونه دیگه، از بالا گفتن مانتو بدون کمربند باید بپوشید!!

من: خب بعله میدونم قانونه، ولی قانون نباید پشتش یه منطق باشه؟ علت اینو برام توضیح بدین که منم بدونم چرا باید بازش کنم!

حالا همیشه میگن خانوما فضولن، مردک فضول حراست از اونور شنیده حرفای ما رو بدو بدو اومده میگه خانوم یه دستوری از بالا میرسه این خانوم هم وظیفه شه اجرا کنه!! توضیح میخوای برو حراست بپرس!!

گفتم: بعله، ولی ایشون که مجری قانون هستند نباید بدونن چرا دارن این قانون رو اجرا میکنند؟

مرد فضول: اسمتون چیه خانوم؟ گفتم فلانی، رو به خانم حراست: اسم ایشون رو بفرست حراست بره بالا توضیح بده!!

من: ببخشیدا من قرار نیست برای کسی توضیح بدم، من قراره توضیح بشنوم!!

خانوم: اجازه بدین من زنگ بزنم بالا اصلا بپرسم علتش چیه!!

شماره رو گرفته و بعد سلام احوالپرسی: خانوم این قانون که جدیدا میگن کمربند مانتو رو باز کنند، بچه ها اینجا هستند میپرسند علتش رو بهمون بگین، میشه دلیلشو بگین به من توضیح بدم!!؟ ... آها ... خب پس لطفا وصل کنید من با خودشون صحبت کنم... سلام خانوم .میم بچه ها میپرسن چرا کمربند مانتوهامون رو باید باز کنیم؟ علتش چیه؟؟ ... بعله ... بعله درسته ... پس من گوشی رو میدم به خودشون براشون توضیح بدین!!!!!!!

من: الو سلام خانوم،

خانوم میم: سلام عزیزم، ببین دخترم تو قانون دانشگاه گفته لباس ساده باید باشه، وقتی کمربند مانتو رو میندی و محکم میکشی و کل حجم بدنت رو!!!!!!!!! میندازی بیرووووون ن این لباس دیگه چه فرقی با لباس مجلسی دااره ه!؟؟

من ن ن  با تعججججب ب ب: خانوووم م لباس مجلسی کدوومه ه؟؟ کمربند خب فرررق میکنه ه!! ظاهر بعضی مانتوهای بدون کمربند که از این مدلا بدتره ه ه آخه ....

خانوم میم با دااد و هوااار: نه خانوم قانون گفته مانتو ساده، بدون کمربندد!!!

من: بعله بعله شما درست میفرمائید!! روزتون خوش!!

دوستان اینور خط پرسیدن خب توجیه چی بود؟؟ گفتم خیلی ساده!! یک کلمه:

مانتوهاتون شبیه لباس مجلسی میشه!!

خود این خانوم حراست درب بالا تو کف توجیه رئیسش مونده بود!!

دانشگاهه داااریم م!؟؟

 

  • فریba

نظرات  (۱۰)

ای تو رو .....!
تو نمی تونستی دم دفاعی سوپر من نشی!
اخه نگفتی ببرنت حراست!
بده به من اوووون کمربندو!



آخه من از اول سال دارم این مانتو رو میپوشم!! یهو مانتوم میشه لباس مجلسی خب خیلی حرفه!!
نمیددممم، میپوشم تا چششمشون درآد!
مامااااااااااااااااااااااااااااااان
دیگه شورشو در آوردن!!! مملکته داریم



میبینی ی
همینکارا میکنن آدم محتاج "بیات" میشه دیگه!!

میای بری سینماااااا!؟؟

چی بگم والا!

قبل از خرید اگه بخشنامه های حراستو یه نگا بندازی هیچ مشکلی پیش نمیاد بلاگفام فضاش الکی اشغال نمیشه!!



اگه بخوام هر روووز به بخشنامه های اینا گوش کنم که باید خودم یه تولیدی شخصی بزنم برا اجرای دستورات اونا!!

فضای بلاگفا رایگانه بذار استفاده کنیم!!



چطوری خانم؟
رها کن این مسائل رو و خودت رو درگیر نکن . این دم آخری رو هم آسه برو آسه بیا تا.......
البته از اونجایی که از عنفوان جوانی اونجا بودی فکر کنم تا استاد دانشگاه نشی رها نمی کنی دانشگاه مربوطه رو



قربااانت ت
والا من خیلی وقته رهاشون کردم!! اینا ول کن من نیستند،
به قول یکی میگفت استادی که تمام مدت تحصیلش رو تو یه دانشگاه گذرونده باشه، به درد جرز دیوار هم نمیخوره!!
والا


!!
همینکارارو میکنن ملت با چادر میرن تو دانشگاه با... میان بیرون...این ملت البته دور از جون همه ی ماها لیاقت صداقت ندارن...البته ایناهم شغلشونه ها باید از یه راه نون در بیارن دیگه...
چند وقت قبل رفتم طرفای پایین خیلی پایین اونجا که اتوبوساش هنوز برقیه.دیدم تو ایستگاه اوبوساش 2 نفرو گذاشتن قبل از اینکه مردم سوارشن ازشون پول کرایه رو مییگیرن اون دو نفر..تو دم گتم اینم شغله جدیده دیگه البته بعداز دستفروشای تو متروها...بالاخره باید از هرراه کسب درامد کرد.
اینا هم با دست کم گرفتن فهم و شعور دانشجوها اینکارو میکنن..
واقعا اتفاقی که گفتی عین یه طنز تلخ بود.



والااا
ولی تو هم خیلی دلت پر بودااا



فریبا اعصابم از دستت خورده ها...باورکن اگه همینجور بخوای پیش بری وبلاگتو لو میدما.....
این روز نوشتس یا هفته نوشته یا هروقت دلش خواست نوشته هروقت نخواست ننوشته....



واااا چته توووو!؟
آروووم باااش ... خب چی بیام بگم؟؟ من هر اتفاق خاصی بیفته به همتون خبر میدم!! لابد خبری نیست خب ...

خاله برو کمربندت رو ببند هرکی هم گیر داد بگو خودم بیام ضربه فنیش بکنم!
گیر الکی میدن بابا شما جدی نگیرین هیچ غلطی نمیتونن بکنن!




یادم نبود الهام جونی استاد کاراته س!!
آره بابا عین آمریکا که هیچ غلطی نمیتونه بکنه!!

قضیه امریکا فرق میکنه خاله!
اونا شاید یه غلطایی بتونن بکنن!




نگران نباش،
تا من هستم هیچ غلطی نمیتونن بکنن!! [شکلک زرششششککک]
شوخی باحالی بود!!!



کدوم شوخی؟!

شوخی باحالی بود!!!
اینکه تا تو هستی امریکایی ها هیچ غلطی نمیتونن بکنن!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند