گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

14- کلاغ گونه!!

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۸:۲۵ ق.ظ

دیدین بعضی ها رو اصلا نمیتونن حرفی تو دلشون نگهدارن؟

کافیه یه چیزی بهشون بگی، به دو دقه نکشیده از دهن یکی دیگه میشنوی حرف خودتو!!

بعد جالبه که همین آدمها مدااام میگن ن: من کسی نیستم که حرف ببرم برا کسی و خبر ببرم و اینا!!

بعد خانوم معترضه چرا با من حرف نمیزنی!!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

من چی گفتم مگه ه؟

ب کسی نگفتم م که eeee



eee
نگی دیگه اینوهااا
تو که رازنامه ی منی ی
اووووووووووووه اره بابا زیاد دیدم...انقدم حرص خوردم ولی ادم بشو که نیستن بعضیا

میییییییییییییییییییییییبییییییییییییییییییینم که گاه نوشته فرمودین این وبلاگ زیبارو....

درود و احسنت....

راستی منم



جمله اول را شرح و بسط دهید لطفا!! سریییع ع!!

اگرهم ندونی الهام کیه خیلی هم خوب میدونی، یه نگاه به نظراتی که الهام گذاشته بندازی میفهمی!!

خواستم دیگه بعضی ها اینقدر گیر نشن!!
فریبا خانم من کلی گفتم منظورم شخص خاصی نبوده کلی گفتم....شرح و بسط بدم دوباره چه صیغه ای یه؟نظردادم دیگه....چی میخوای بدونی؟توضیح بده قشنگ دوستم....



بله بله
فمیدم!! نزنی حالا!
منم ازین دستم و این خیلی بده

البته من خبرچین نیستما فقط نمیدونم چرا تا یکی یه چی میگه به کسی نگو 2

دقیقه بعد یه بحث پیرامون اون موضوع با دوستان شکل میگیره منم برا درس گرفتن و

تجربه یه وقتا مطرح میکنم!!!!

عذرخواهم....
خاله من از این ادما زیاد دیدم...
زیااااااااااااااااااد...




میبینی تروخدا
این کلاغا تو زندگی این بچه هم رخنه کردن!!
هی ی وااای من ن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند