گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

15 - یه خونه جدید!

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۲۱ ب.ظ

دوستان عزیز،

میخوام شما رو دعوت کنم به یه خونه دیگه!

نه نه! قرار نیست اسباب کشی کنیم، یه جای دیگه هم دعوتید همگی!

یه سر بزنید به این وبلاگ حتمااا

وبلاگ الهام جوووون

اونائی که میدونن الهام کیه، برا اونائی که نمیدونن توضیح بدن!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

دیدم...مرسی الهام جون....من نمیدونم الهام کیه؟ولی اسم وبلاگش غنچه است.....افرین میشناسیس غنچه رو که فریبا... رووو اعصاب من



هووووووووی ی
این غنچه رو با اون غنچه بی ریخت مقایسه نکن ن
هیچ ربطی به هم نداااارن ن

غنچه غنچه ست دیگه مهم اینه که من بعدازسالها یاد اون غنچه هه افتادم...الهام جون منو ببخش....فریبا خاطرات شیرین من و غنچه رو میدونه اخه....درد کشیدم قربونت برم درد کشیده....

اینم واسه الهام جون هرچند نفهمیدم کیه...



کی گفته غنچه غنچه س!؟؟
هنووووووز نفمیدی ی !؟؟
بابا الهاااااامه ه

ااااااااااااااااااافففففففففففففتاد فریبا هس دختر خواهر یو.



چه عججججب ب

بابا من الهامم دعوا نکین ایناهاشم
اسم وبم هم Ghonche77هستش ممنون میشم سر بزنید
موضوعش هم حجابه
به درد میخوره ولی از الان بگم هرکی پاشو بذاره توی اون وب و نظر نده من میدونم با اون یعنی کاری میکنم که بووووووووووووووووووووووووووق!!!!
حالا دیگه خود دانید



الهام جون آدم اینطوری مهمون دعوت کنه که دیگه هیشکی نمیادش اونورا!!
منم دیگه میترسم بیام!!

اهان بعله ببخشید الان قشنگ دعوت میکنم
دوستان لطف کنین به وبلاگم سر بزنین مطالب جالبی داره به دردتون میخوره
اگر اومدین حال داشتین و حسش بود لطف کنین نظر هم بدین
ممنون از دوستانی که بازدید کردن و میکنن و خواهند کرد و ...




آفرین ن
دوستان عزیز ببینید چه میزبان خوبی دارین
همگی جمع کنیم بریم خونه الهااام م!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند