گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

22- خداوند مرا هم دوست دارد!!

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۴۹ ب.ظ

 من تو این مدت به یک نتیجه ای رسیدم!

با اینکه آدم خوبی نیستم و از همه مهمتر بنده خوبی نیستم

ولی؛

خدا من رو خیلی دوست داره! خیلی ی ...

 

  • فریba

نظرات  (۸)

می بینم که این روزها افتادی تو جیب راست خدا
البته ما که بخیل نیستیم. حالا تعریف کن ببینیم چرا به این نتیجه اخلاقی رسیدی؟



خدا هممش یه جیب داره و هممون تو همون جیبشیم!! فقط نباید یادمون بره.
علت خاصی نداره،
فقط یکم به خودم و کارام فکر کردم!!
تو هم به جای خوندن مزخرفات من، یکم فکر کن به همین نتیجه خواهی رسید!
این چه حرفیه عزیزززم

تو خوب نیسی پ کی خووبه؟ من حتمن!!!!!؟

البته در اون شکی نیس ک خدا إندِ مرام و معرفته
خدا بهترین نمونه و ب اعتقاد من تنها عاشقیه ک وجود داره...



تو که بهترینِِ خوووباااانی،

واقعا خدا آخرشه، هر چی هم نامردی کنی در حقش، ولی اون کار خودشو میکنه،
چون به قول تو یه عاااشق وااااقعیه ه...
بعله متوجه شدم که چرا خدا خیلی دوست داره!!!!

حتما این جند روزی هم که به وبت سر نمیزدی با خدا معاشقه می کردی!

خوش به حالت!

تو که اون بالایی سفارش منم بکن مردم از.....

راسته که میگن نوشین مفقود الاثر شده!



هووم؟؟ از کجا!؟؟
هنوز به اون درجه عاشقی نرسیدم...

چقدر شماها قدر نشناسیددد،

تو که بالاتری ی، تو که بهتر میدونی من کجااام م!!

یه آثاری ازش هست، پلاکش رو دیدم من ن!!

نوشین بیا تا شهیدت نکردیم!
خاله اینو از کجا فهمیدی؟
اینکه خدا تو رو دوست داره نه
اینکه تو ادم خوبی نیستی رو چجوری فهمیدی؟من هرکاری کردم حالیت کنم نفهمیدی
ولی بالاخره مثله اینکه فهمیدی
جنبه داشته باشین لطفا فوش ندید



کلاغه آورد!!

آدم یه خواهر زاده مث تو داشته باشه دیگه کافیه!! اون سه تا هم عین تو بخوان بشن خدا به داد من برسه!!

چون جنبه دارم چیزی بت نمیگم!! بذا بیام خونه ه

e

چ عکس خوووشگلی فریباااااجونم م م





قابل شما رو نداره ه
به زیبایی پروف پیک شما که نمیرسه ه
ولی خب ب

الهام جون دمت گرم خب راست میگه دیگه!!!

ولی جدی میگم واقعا خدا دوست داره ... نشونه هاش زیاده یکیش همین حضور من

در زندگیته




بله! حرف راست رو باید از دهن بچه شنید همینه دیگه!
خب منم که دارم همینو میگم دیگه... این که دلیل اصلیشه اصلا!!

یعنی ما بریم فکرمنیم جمعا سرکاریم همه اینا مزخرفاته




اول تکلیف این واژه غریب "فکر منیم!!" رو روشن کن،
بعدا بریم سراغ تحلیل سرکاری و مزخرفات!!


فریبا جونو حمیده خانم قضاوت رو بدین به ما عزیزان و نون به هم قرض ندن خوارو خوار زاده..............




راضیه جان پیشنهاد میکنم یکم در شناسایی روابط بیشتر دقت کنی!!

در ضمن چش نداری ببینی دو تا "دوست" چقدر همو دووست دارن ن!؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند