گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

24- یه بحث علمی!

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۲۶ ب.ظ

بچه ها یه سوال:

عرب ها که "چ" ندارن، چطوری عطسه میکنن!؟؟



  • فریba

نظرات  (۱۰)

حضوری خدمتتون عرض خواهم کرد...

سوال یخ هم نپرسین لطفا حداقل محض ساحت مقدس "علم" !!



اوووو وه کو تا کی تو وقت داشته باشی من ببینمت ت!!

خب سوال پیش اومده چرا میزنی تو ذوق بچچه؟؟ همینکارا رو میکنی چشمه ذوق و استعداد آدم میخشکه دیگه ه
إ
من فدای اون استعداد جوشانت بشم م م

سوال بپرس عزیزم ولی ننویس "بحث علمی"!!
همش میخام بگم عکست خوششششگله همشم یادم میره
عکست خووشششگله؛ خودت بیشترررر



قربون شما برم من ن

خب میخوام به همین عنوان بسطش بدم بلکه مقاله از توش دربیاد!!

اختیار دارین، چشمهای زیبای شماست که زیبا میبینه!!
خیلی داری ازم تعریف میکنی، من جنبه ندارمااا
وای خوب شد گفتی منم هی میخواستم بگم بابا عکس قشنگ بابا عکس قشنگ ولی یادم میرفت میشه الان که یادم اومده بگم؟
ولی یادش بخیر همه عکسایی که تو تولد گرفته بودیم قشنگ شده بود مخصوصا تو این مدل مو و اون بافتای بامزه که روش میزدی خیلی بهت میومد هندونه رو داشتی؟
واما راجع به سوالت من تو سال اول ارشد یه هم اطاقی داشتم با یه عرب ازدواج کرد میخوای ازش بپرسم خبرشو بهت بدم؟




نه دیگه باید همون روز اول میگفتی الان مزه ش رف ف

خوشمزه بود ولی یکم سفید بود، راستی مربا پوست هندونه رو یادمون ندادی آخرااا، گفته باشم!

با عرب ازدواجید!؟ کدوومشون؟؟ آره حتما بپرس مخم گیرشه ه


وای نوشین جون درکت میکنم چی میگی منم یه روز دچار این وضعیت شدم خیلی بد بود....به هر حال خوش اومدی...




نوشین جان یه همدرد پیدا کردین.

به به نوشین جون!

ا یشالا به پای هم پیر شینبسی خوشمان امد(فقط نوشین بخونه)

راستی فریبا این عکسو بردار همه از موضوع اصلی پرت میشن!

جرا گیر دادی به عربا؟جزو سوالای تحقیقته!

نوشین اومد هاجر رفت



فقطط نوشین خوند!!
یعنی اینقدر منحرف کننده س؟؟ خوبه همتون دخترین!!
خب سواله دیگه پیش میاد! نه عرض کردم که قراره موضوع یه تز جدید باشه!
هاجر سرش شلوغه؛ داره در به در دنبال بالش میگرده!

سلام مهندس جان
عزیز مگه شما درس نداری؟
کار نداری؟
پایان نامه نداری؟
رها کن این سوالات رو.............
.
.
.
راستی تاریخ دفاعت کیه؟



ای باباااا
دو دقه میایم اینجا حرف بزنیم از کار و زندگی و مشغله روزانه و از همه مهمتر پایان نامه رها بشیم،
هی ی یکی یکی بیاین منو یادش بنداززین ن

تو دیگه چرا چاوشی جان؟؟
نظرت چیه آپ بعدی این وبلاگ تاریخ دفاعم باشه!؟




چرا آپ؟......آنلاین دفاع کن دور هم لذتش هم ببریم.



اینم بد فکری نیستااا

به فکر webinar باشم پسس!

الان بحث عطسه ی عرب هاست یا خوشگلی خاله فریبا یا قشنگی عکسش یا پایان نامه اش یا .............
بابا به مطلب دقت کنین بعد نظر بدین
همش من باید بیام اینجا رو جمع و جور کنم خاله؟؟؟؟؟؟؟؟



جواب رو بلد نیستن هی به چیزای دیگه گیر میدن!
بیا بهشون مدیریت مسئله یاد بده خاله!
ولی خب تمام مسائلی که بهشون اشاره کردی الان تو جمع مطرحه هااا! مهمن هممشون!
احتمالا میگن
هاااااااا..... هااااااااااا.....هاااااااااااا..... اااااااااااااااااا نیومد...





خیلی با حااال بود، دمت گررم م
سلام
با به مرامه شهد یه سراغی از ما میگیره... دوست داررررررم
فریبا خریدم حتما باید بیای بدم تستش کنی



علیک بر تو و مهمانان عزیز!
میگم نمیدونی کاروانسرا شبی چنده؟اتاق دو نفره هاش!! بالکن هم داشته باشه البته!

چی خریدی تست کنم!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند