گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

28- پست نیمه شب!

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵ ب.ظ

ساعت ۰۳و ۰۳ دقیقه ی بامداد!

اینجا تهران است،

نمازخانه ی خوابگاه!!

 

أی تو روح من که هنوز بیدارم!!

 

  • فریba

نظرات  (۱۰)

  • جیرجیرک غریب
  • سلام
    من که بیدارم پس چی بگم؟؟
    هیییییییییییییی



    سلام
    چه ربطی داشت؟

    ببین تو رو خدا

    اونجا اون ساعت جای نماز شب خوندنه اونم در این شب های بزرررگ

    کی آواره ت کرده ه ه؟
    "لشکـــــــــر" بی "شــــــک"!!؟

    * این خانومه که تو وبت میخونه چرا یهو صداش میره بالاااا، آدم خوف میکنه!! فک کنم یکی داره گازش میگیره



    اوه اصلا یاد مستحبات نبودم وگرنه یه دو رکعتی میومدم!!

    هی ی دست رو دلم نذار حمیده جون که خییینه ه ه!!

    نت رو داشت اشتباه میرفت، یه نیشگونش گرفتن دیگه اینجوری شد!
    بد نشده ولی ها!!
    نوشین و هاجر باهم رفتن؟چاوشی هم که غیب شده...خبریه؟



    نوشین و هاجر با همن نگران نباش!

    چاوشی هم که فک رکنم دکترا قبول شده دیگه تحویل نمیگیره! آره چاوشی!؟

    بیاتو بغل خودم بخواب به یاد اونروزی که میخواستیم با نوشین جون بریم عسلویه...ببین چه جای گرم و نرمی داری اونشب چه ذلتی کشیدیم...بیا دیدی که من چقده باعث شدم اروم بخوابید...بیا عزیییییییییییزم بیا



    اون شب رو یادم نیااار که پا میشم میام نوک اون قله خفه ت میکنم!!!
    سلام به دوستان عزیز و صاحب خونه

    این روزها منم دچار پایان نامه ام.
    البته نگران نباشید. من مدیریت بحرانم خوبه(تو مایه های رویانیان) که می گفت مدیر بحران هاست



    سلااام م دکترر
    تو هم به درررد من دچار شدی!؟ حالا درک میکنی من چی میکشم م!؟
    یه دوره مدیریت بحران بذار برامون ما هم از پسش بربیایم خب!!

    خالههههههه بگیر بخواب سرو صدا نکن خوابمون میاد!!!!



    خاااابم م
    خااااااااب
    چه عجب حرف گوش کردی!!!!!!!!!!




    بگی بسسس
    چرا خاموش که ه
    e
    باید می نوشتی اینجا تهران است

    منم خفاش شبای تهران!!!

    آخه دختر بگیر بخواب...



    جغد بهتره یکم!

    مگه خابم میبره این شباااا

    ای تو اون روحـــــــــ



    ای ی ی
    سلام صاب خونه.....

    مهمون نیمیخوای؟؟؟

    ازاصفهون اومدمااااا؟؟؟؟؟

    دادا؟؟؟؟؟

    دادا؟؟؟؟؟

    با توام داداااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟



    خیلی از اصفونیا خوشمون میاد حالا در خونمون سبز میشن!!
    حالا که اومدی دیگه چیکار کنم!!
    هاااااا چی چی موگوی دادااااااااا


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند