گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

31- استاااد مشاااورم م م!!

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۸ ب.ظ

شیطونه هی میگه پاشو برو اون لپ تاپ سونی جناب استاد مشاور که تازه خریده رو بچسبون به سقف و بیااا هااا

باز جلو خودمو میگیرم میگم نه! گنا داره!

آخه یکی نیس به این استاد مشاور عزیز من بگه اخه استااااد، منم ناسلامتی دانشجوتم م م

یه نگاهی ی، یه توجهی، چیزی ی

پوسیدم از بس محل ندادی به من ن!!

تو که میخواستی اینجوری کنی خب از همون روز اول میگفتی که من تکلیف کار دستم بیاد هی خودمو ضایع نکنم!!

حالا صبر کن، پس فردا که کرووور کرووور مقاله دادم!!!!!!!!!! اگه اسمت رو اوردم توش! حالا میبینی!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
با ادیان و مذاهب مختلف بروزم
خوشحال می‌شم سری به وب من هم بزنید
آرزومند آرزوهایتان هستم ، موفق باشید و پیروز




بچه ها
یه لحظه این نظرو زیر پست استاد مشاور دیدم کپ کردم!
فک کردم استاد مشاورم نظر داده!!
آخه فامیل استاد مشاورم همینه! میدونید که!
اصلنا همون روز که باهاش قهر کردی خوب شناختیش باید دنبالشو میگرفتی تا پر رو نشه منم اگه با اون فسیل زنده یه برخورد حسابی کرده بودم اینقدر حرصم نمیداد



خودم کردم که ...!
حالا دارم براش، یه روز بیام آپ کنم بگم گرد و خاک به پا کردم تو دفترش!
م.باقری

من حرفی ندارم اسممو بذاری جا ایشون تو مقاله های بین المللیت و اینا
ضمناً خاسی گرد و خاک کنی منم خبر کن بدم نمیاد یه تکونی بهش بدم...




اصلا بیا اون یکی رو هم دور بزنیم خودمون دوتائی مقاله بدیم!! فقط باید گرایش رشته ت رو عوض کنی دیگه!!
اصل میخام خودتو بفرستم جلو!
گرم کن خودتو کم کم...
ولش کن استاد مشاورت رو داره با من چت میکنه!!!!



e
سنش به تو نمیرسه بچه!
از تو کوچیکتره خیلی ی ی!!

استاد مشاوره داری ی ی ؟!!! منم نظرو دیدم باقری گفتم کارش در اومد ب گوشش رسوندن



به ما که رسید وارسید دیگه!
آره خدائی منم لحظه اول فکرم هزار جا رفت!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند