گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

35- فیس بوک نیوز!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰ ق.ظ

سایت فیس بوک خیلی هم بد نیستااا که اینا فیلترش کردن و میگن جرمه و اینا!

یه سری خبرایی که ممکنه خیلی دیر به دستت برسه رو از تو فیس میتونی بفهمی، مخصوصا اخبار دوستات که خیلی ازت دورن و ممکنه مدتها ازشون بیخبر بوده باشی رو میتونی از فیس پیگیری کنی، مخصوصا دوستایی که اینور اب نیستند دیگه! یا اخباری که باید خودت بفهمی از طریقی و ممکنه کسی بهت خبر نده!! و ...

امروز بعد مدتها رفتم یه چرخی زدم تو فیسم!

یه سری خبر خوب بود و یکیشون هممم... بد، خیلی بد!!

تو فیس دیدم یکی از بچه های قدیم دانشگاه، مامان شده!! عکس بچشو گذاشته بود.(شماها نمیشناسیدش هی نپرسید کی کی!!)

دعا میکنم که قدم بچه ش خیر باشه.

مطمئن شدم که رادا از ایران رفت ت، چون رو والش احساس دلتنگی شدید کرده بود و گریه و اینا!

دعا میکنم که با همسرش هر جا هستند موفق باشند و با دست پر برگردند ایران

یکی از بچه ها پروفایلش رو آپ کرده بود، تو یه شرکتی داره میره سر کار.

دعا میکنم روزی حلال همیشه تو سفرش باشه.

سمیه (نمیناسیدش، از دوستای ارشدمه!!) به پروفایلش قلب اضافه کرده بود، یعنی ازدواجیده، خیلی هم چاااق شده بود!!

دعا میکنم خوشبخت بشن و بیشتر از این چاق نشه که دیگه خیلی بد میشه!!

و ...

خبر بد

متنی بود که زینب یکی از دوستای قدیم گذاشته بود... همون سالی که ارشد قبول شدیم، فهمیدم مامانش سرطان داره و خیلی هم اوضاعش وخیمه ... بعد از تحمل چند سال درد... از این دنیا رفت ت...

خدا بیامرزدش ش... خدا به زینب و خونوادش صبر بده ...

 

 

 

  • فریba

نظرات  (۱۰)

شما اول جواب اس و تماسهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای بی پاسخ یه ادم نگرانو بدید بعد برین تو ........




برات توضیح دادم که چی شده بود شهد جون
عصبانی چرا!



بله بله بسیار هم مفید میباشد، منتظر حضور بیشتر شوما میباشیم

برا الان که دیر به دیر همو میبینیم و حتی زنگ میزنیم خوووبه

برای تمام دعاهااات آمممین




میدونی که من صبرم زیاد نیست و طاقت ندارم این همممه پشت در فیلتر بشینم تا فیس باز بشه!!
شما که ازتون خبری نیست اصولا تو فیس!!
همون فیس تو فیس باشیم فکر کنم بهتر باشه تا خود فیسسس!!

آمممین ن
خدایاااااااا چی میشد بعضیا سرطان بگیرن؟؟؟؟؟
منظورم خاله فریبا نیستا بعضیای دیگه...




کیااااااا؟؟
الهاااااام م!؟ کیااااااااااا....!؟؟؟؟؟؟

سلام
چرا هیشکی نیست نظر بده. از صبح چند بار سر زدم. نظربدید دیگه




علیکم
نظردهندگان بودند، تایید کننده نبودند!!
نصب کردی بالخره یا نه ه!؟

اره دنیای ارتباطات خیلی وسیعه عزیزم......




خیلی وسیعتررر

با این سرعت اینترنت ایران همون بهتر که آدم نره تو فیس بوک چون تا بیاد صفحه اش باز بشه یا چشمای آدم از حدقه میزنه بیرون یا چشمای لپ تاپ میزنه بیرون و منفجر میشه! به نظر من راه های دیگه ارتباطی خیلی به صرفه تره!




اشکال نداره به جاش خیلی صبر ادم زیاد میشه! خیلی هاااا
راههای ارتباطی دیگه ه ه ه ... مثل ل ل .... هوووم!؟؟

اگه اون روز که رفته بود خونه و برا نظرا تایید نذاشته بود شلوغ بازی در نیاورده بودین و برا بچه مردم حرف در نمیاوردین و مجازی شوهرش نمیدادین ... الان تایید واسه نظرا نمیذاشت که هی آدم بیاد ببینه خبری نیست!




بله دیگه!
جریمه شون بشه جنبه ازادی بیان داشته باشن!
بله فریبا خانم همینطور است که شما میفرمایید...
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم...ایشالا همیشه از دوستات خبرای خوب خوبی بهت برسه عزیرم.......




بله! بله!
انشالله شما هم همیشه شاد و سرزنده باشید!
بالخره جامه ای خریده بر تن کردید یا خیر!؟

بیخیال.......



بیخیال که سالاد نمیشه!
هی وای من چقد بچه ها زود بزرگ میشن!!! انگار همین دیروز بود تو دانشکده از کنار هم رد میشدیم الان عکس بچشو زده...بچه ها یه تکونی بدین به خودتون.
منم فیس بوکودوست دارم به نظرم مفیدم هست



آره دیدی بچچشووووو
نااازه ه ه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند