گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

46 - فصل چهارم

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۱۸ ب.ظ

برای خودم جایزه در نظر گرفتم که اگه امشب فصل چهارم رو تموم کنم یا حداقل بخش تحلیل آماریشو انجام بدم، فردا به خودم استراحت بدم و برم بگردم!

ولی هر چی فکر کردم دیدم نه جائی هست و از همه مهمتر نه کسی هست ادم باهاش بره یجائی پیدا کنه!!

اینه که خیلی به خودم سخت نمیگیرم!

فردا هم وقت دارم پسسس.

 

پ.ن: عطی اسمس داده بیا بریم کوه!! رفتن از اینجا تا ولنجک خودش کوهنوردیه عطی جان!

 

  • فریba

نظرات  (۴)

نمیدونم چرا حس کردم تهران نیستی ولی مثل اینکه هستی!
پس اون هاجر اونجا چیکارس؟ برش دار ببرش بگردین با هم...
حالا ببینا یکیم که خودش داوطلب میشه برین با هم بیرون خودت نمیری...



هسسستم نمیگم نیستمممم
هااجر که ما رو کلا از یاد برده ، مگه خودم ازش خبر بگیرم!! قابل توجه هااااجر!

آخه تو این هوااای گرم م، کی حال کوووه داره خدایی!

میدونم که دردت چیه و با کی میخوای بری بیرون!

هی بهت میگم چشات درد میکنه! بریم عینک بخریم حالت خوب میشه



دردم از یار است و درماااان نیز هم که هیچکدومش نیست!! اصلنم که نمیدونی!

کجا بریم قربونتون برم

موافقی بریم هاوایی حموم آفتاب بگیریم(عینک فروشی هم که نمیای!)



بریییییم م م سر پل خاااجووو که یارووو واستاااده ه


ببین همونی که اون روز گفتم بت! اگه قبوله که بریم اگه نه که بشین تا اومدم!!

بابا قبوله تو این قحطی.....


ههههههههههههههههههههههههههههههم نامرددددددددددددد خودم پیدا کرده بودما

پس چند وقت یه بار عوض کنیم باشه!!!!!!!



دیگه همینه دیگه!!
پس به زودی باهات تماس خاهم گرفت که بریم ببینیمشون!!!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند