گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

47 - آخرین پست دیروز!!

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ

ساعت سه و ۲۸ دقیقه نیمه شب!

من و الهام بیداریم هنووووزز!

من دارم به فصل چهار ور میرم و الهام داره از زندگیش میگه...

یه پشه هم این وسط داره میره رو "نرو" دوتامون!!

هی هم با نگامون دنبالش میکنیم ببینیم کجا آروم میگیره بزنیم تو سرش خونمونو بریزیم،

انگار از نقشه شوممون با خبر شده و بنشین یجا نیست که نیست!

چیزی به اذون صبح نمونده، یکم دیگه ور برم به فصل چهاااار!

شب بخیرر

ینی صب بخیر!

 

  • فریba

نظرات  (۶)

صوپ شومااام بخیر

پاشو بابا لنگ ظهررررره
خب منم سه و نیم خابیدم نیگاش کن تو رو خدااا
پیشنهاد میکنم عنوان پست رو به افتخار این مخلوق خدا "پشته" بگذارید که تلفیقی از پست و پشه است

من همیشه خلاقیتم اذیتم میکرده دیگه شرمنده!! میدونی که!!؟


ساعت 11 میگی صبت بخیر!؟ خجاااالت ....
تو که پایان نامه نداری با خیاااال راحت بگیری بخابی که!!

خللاقیتت ت ت تو حلقققم م م
میدوووووووونم م

اینقدر ور نرو به فصل 4 خرابش می کنیااااااااااااااااااااا



مجبورم ور برررررم م
تو که خودت میدونی من با کیا طرفم!!!
راستی قالبت خییییییییییییییییلی قشنگه



چشادون قششنگ میبینه ه
نوشین جون ترکوندیا شب جمعه ای کار و زندگی نداری

قربونت برم فریبا جون بذار پشه هم زندگیشو بکنه

این پشه به اندازه کافی بدبخته که تو خوابگاه بهشتی گیر افتاده!



نوشین جان از راه دور هم معرفتش رو ثابت کرده ه
اما تو چی!؟ روی سیاه موی سیاه ... إ ببخشید شعر حسنی اومد یه لحظه به ذهنم!!

خب چیزه آره راست میگی بدبخت پشه اگه شانش داشت الان تو هتل اسپیناس بود نه خوابگاه ما!!
سلام من فک کردم دفاع کردی یعنی هنوز داری رو پایان نامت کار میکنی باور کن فک کردم تموم شده حالا کی دفاع میکنی



اون روز تا حالا زیر پایان نامم کار میکردم آخه! الان اومدم روش!!!

هر وقت وقت دفاع بهم بدن!! دعاااکن به زوودی باشه ه

اهههههه خاله باز شروع کردییییییی؟؟؟؟؟؟؟
بگیر بخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب!




توم که أنی بیدااااره ه
بسسسسس
أهه


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند