گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

59- 3×1

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۹ ب.ظ
۱.

یه پ نه پ وااقعی!!

میگم یادم رف واکس بگیرم، میگه واسه کفشت ت!؟؟؟

پ نه پ واسه ....!!!


۲.

یادمه یه زمانی از خیابونی جایی رد میشدم و از رو به روم پلیس میومد، آروم میشدم و احساس امنیت میکردم.

ولی الان، از دو فرسخی پلیس میبینم وحشت میکنم !!

والا!


۳.

یه فرصت میخوام یکم به خودم برسم!!

برنامه ریزی کنم ببینم چند سال دیگه نوبت خودم میشه!!

 

  • فریba

نظرات  (۷)

1. ای بابا میذاشتی جا پام خوش شه بعد هوس در در میکردی!!!!!کجا میخواسی بری هااان!
2.عزیزم شاید مشکل از ماست که با ساز زمونه نمیرقصیم!

3.برنامه نمیخواد عزیزم بیا خودم بهت بگمممممم



چه ربطی داشت الان!!!؟؟

یعنی میگی اینا دارن با شرایط زمونه ساااز میزنن ن!!؟؟ از تو بعیده!!

مرآت نمیرمااا!!

ای بابا.................
چقد زندگیا سخت شده؟
سخت نگیر عزیزم



بالاخره سخت شده یا من سخت میگیرم!!؟

واکسی سیفید؟
واقعا!
نوبت خودت؟!



آره بااابااایه!!
شهرضام واقعا!؟؟
بعله! مشکلیه!؟

ای بابا نزنی ملتو اعصاب نداریا



اعصابم تمون شده ه!!
هی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی




اینقد هی داشت ینی و خودم نمیدونستم!؟

1پ ن پ...؟؟؟؟(زود تند سریع جواب بده)
2راستشو بگو چیکار کردی ؟؟؟؟(زود تند سریع جواب بده)
3نه که اصلا به خودت نمیرسی!!!!پس به کی میرسی؟؟؟؟(زود تند سریع جواب بده)




1.نمیگم!
2. نمیگم!
3. نمیگم!
  • استقلالی(الهام)
  • بوووووو!



    خااااب وسه
    با نین چمد نزن دیده نکه آدم زره أکره!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند