گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

61 - نحس س س

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ق.ظ

اعصاب ندااااارم م

نحسی این پایان نامه لعنتی تموومی نداره ه ه

خودش کم بود ویروسش گرفت به لپ تاپم!!

اونم دم دفااااعی ی

همه زندگیم توووشه ه

چیکااار کنم م م

پایااان نااامم دیتاهاااااام م عکساااااام فیلمااااام نرم افزارااااام م

  • فریba

نظرات  (۹)

واااااااااااااااااااااااااااای چه بد موقع واقعا راست میگن که زایمان از دفاع استرسش کمتره!




والا من که زایمان نکردم تا حالا!! ولی صد بار سر این پایان نام رسماا زااائیدم م!!

آخی ی ی عزیزم... این لپ تاپارو جون میده فقط بکوبی به دیوار!!!




با "وایو" ی من درست صحبت کناااا
انگار خیلی وقته نیومدم اینجا همه چی عوض شده!!! چه قالب قشنگی ی ی...




بعله!

حق با هاجره!!!!!

این وایو جونتون چرا درک نمیکنه پایان نامه داررررری! چون هوشمنده گفتمااااااا!

راستی احساس می کنیم آزرده خاطریید! اس ام اس میزنم جواب نمیدی......!




خب کم آورده دیگه ه
دو سااااله داره شب و روز برام کار میکنه ه!! خودد اینهمه ازت کار بکشن میمیری ی!!

حرف مفت نزن! پشت کوئی ی!!

آخ جون هاجرو راضیه ام دوباره سروکلشون پیداشد.جاتون خالی بود خب




هاجر دیگه خونواده ش رفتن ن یاد دوستاش افتاده!!(( برای هاجر!))

راضیه که محوه هنووووز!!

سلام مهندس
درست شد ؟ نگران نباش عزیزم م م م م



سلام علیک ک
درست میشه ه
اینقدر به من تلقین نکن ن ن
من نگراااان نیستم م م [شکلک بیخیااااال ل ل]
خودت محوی اولا...
سلااام نوشی جون منو هاجر باهم رو یه پروژه ی چندمیلیاردی کارمیکردیم فرصت نمیشد سر بزنیم...با عرض پوزش از منتظران
چاوشی خوفی؟



من به این وضوووحی
یه حالی هم این وسط از من بپرس خب ب

حالا دیگه ناهار دعوت میکنی دوستان رو دیگه ه!

عزیزم درست نشد؟
همین که آپ نمیکنی نگرانم که نکنه موضوع جدی شده باشه.



باور میکنی وقت نکردم پیگیرش بشم!!
از یه ور هم با لپ تاپ دیگری دستم به نوشتن نمیره ه!! ولی به خاطر تو هم که شده امشب آپ میکنم!!
مرسی از نگرانیت ت ت
اییییییییییی ولللللللللل ویرووووووووووووووس



کوفت
کی گفته ویروسه ه!؟ لپ تاپ من و ویرووووس س

هه هه
وایوئه هاااا نه گیگابایت ت!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند