گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

62 - آپ فقططط بخاطر چااوشی جوون

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ

آقا این لپ تاپ ما درست بشو نیست انگار، آخرش مجبور میشم ویندوز عوض کنم و قید تماااام عکس و فیلم و آهنگهامو بزنم...

هی ی ی

دلم برای آرشیو موسیقیم تنگ میششه، چقدرر آهنگ داشتم توش... چقدر خااااطره ه... عکسهای خوابگاه رو بگووو..... اوه اوه

 

خب

الان ساعت نزدیک سه و نیم و من همچنااان میبینین که!! یاد حرف مصوم افتادم که میگفت پستهای فریبا همه سه و چهار صبن!!

خب چیکار کنم، به این آرامش شب ب خووو گرفته ام م م عجییییب،

فکرشو بکن!

 تو و یه موسیقی لایت و شب و سکووت و آرامش و .... حیف که این پایان نامه گند زده به همممش این شبا!

تصمیم گرفتم ببندم در این پایان نامه لعنتی رو امششب ب (عمرن ن ن، در و پیکر داره این اصلن مگه!!)

 

با تشکر از واحد سرپرستی خوابگاه که سیستمشان را تمااام و کمااال در اختیااار بنده قرار دادند!

 

فاطمه کیک کنجدی میخوری؟

 

 

  • فریba

نظرات  (۸)

خب من توروهم دعوت کردم که عزیزم...نیومدی که...
منم کیک کنجدی میخوام



منو!؟ کی؟ کجا؟؟

بدو هست یکی دیگه!

فاطمه کجایی بیا که این صفحه ماله خودت تنهاست
فری اگه ویندوز عوض کنی فقط درایو سی و دی پاک میشه اگه عکسا و فیلما و پایان نامه و... رو بریزی تو بقیه درایوا پاک نمیشه ! غصه نخور بابا ما عادت نداریم فریمونو غصه دار ببینیم



نخی! فقط درایوی که ویندوز روشه پاک میشه!! مشکل اینه که همه ی اینائی کی گفتی رو همون درایویه که روش ویندوز نصبه!! البته به جز پایان نامم!!
من ن و غصصه ه!؟ برووووو....

خب تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟فیلما و عکساتم ببر رو بقیه درایوا دیگه تنها چیزی که از دست میدی نرم افزاراته ولی خدایی کم چیزیم نیست !



نوشین جان تو زیاد حرص نخور درست میشه!!

میگم ویندوزم بالا نمیاد میگه فایلات رو ببر رو درایوای دیگه!! خب دو ساعت بیاید بشینید سر کلاس من اینقده سوتی ندید دیگه!
e

آخه آدم وایو میخره که دو تا درایو بیشتر نداشته باشه؟

اینقدر نرفتی عینک بخری تا دل من سوختو....................



باز از وایوی عزیز من اسم بردی ی؟
به من چه؟ من که همش اماده بودم، تو باید از سه روز قبل آماده میشدی!!! به هرحال میخواستیم بریم عینک ببینیم دیگه!!

با هزاران درود
و سپاس فراوان از مهندس جون به دلیل آپ ویژه
اون کیک کنجدی رم دوستان دست به دست بدن اینور. تا چاییم بیشتر از این سرد نشده. (ناخنک هم نزنید تا به من برسه چیزی نمی مونه)



دوهزاران سلاااام
بده هاجر بده کیکه رو دست فاطمه ه
نخور راضیه
e

اخیششششششششششش دلم خنک شددددددددددددد
دیگه از من عکس و سوتی ندارهههههههه



هه
واشته
کم کم

بیا و خوبی کن



قیافه رو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند