گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

66 - اسمس!

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۵ ب.ظ

عصری داشتم به این فکر میکردم که چرا از دیروز ظهر تا الان هیچ اسمسی برای من نیومده!!! و داشتم میرفتم غصه بخورم که هیشکی منو دوست نداره و کسی به فکر من نیست و اینا که یهو صدای گوشیم درومد : اسمسسسس

و اما چی بود این اسمسسسس:

"آب گوجه گیری با دستگاه پیشرفته، میدان معلم شهرمون مغازه ی فلانی!!!!"  

دوستان خانه دار اگه خواستید ادرس بدم برید! من تایید میکنم کارشون رو!


حالا که صحبت از اسمس شد یه چیزی تعریف کنم:

چند وقت پیش که خونه بودم، دم غروب دیدم یکی از دوستان بسیار قدیم که یکی دو سالی بود ازش خبر نداشتم اسمس داده و جویای احوال ما شده! بسی شاد گشتیم و پرسیدیم از اینورااا!!؟؟

گفت که ما همیشه به یاد شما هستیم ولی میگیم سرتون شلوغه مزاحمتون نشیم! در این بازه که ایشون این اسمس رو نوشت و برا من فرستاد من داشتم وروجک خواهرم رو میبردم شهربازی این بود که با نیم ساعت تاخیر جوابش رو دادم. تو این فرصت مجدد اسمس فرمودن که دیدید سرتون شلوغه و ما رو تحویل نمیگیرید!!

منم گفتم دیگه چیکار کنم! سرم شلوغه بچه داریه!! من نمیدونم از کجای این حرف من این برداشت رو کرد که فورا اسمس داد:

شوووخی میکنی ی!؟؟ تو کی عروسی کردی ی؟؟ چرا خبر ندادی ی!؟ ترسیدی شیرینی بدی ی!؟

منم که فرصت رو مناسب سر کار گذاشتن دیدم جواب دادم:

تقریبا دوسالی میشه!! شیرینی شما هم محفوظه و ...

خدا رو شکر خیلی پی جوی مشخصات همسر و جنسیت و اسم و رسم فرزندم نشد!! و با آرزوی خوشبختی برای من و همسرم و تنی سالم برای "کوچولووووم م!!!" خداحافظی کرد!!

بنده خدا هنوز فکر میکنه من شوهر و بچه دارم! اگر کسی دیدش از توهم درش بیاره، من خنده م تموم شد دیگه!!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

عجب ب

دوساااله ه ه...؟؟

عجب ب ب



نمیدونستی ی!؟
دو سااااله هاااا!!

شرمنده به یاد فیلم گاو افتادم!!!!!!!!!!!

گاوش که خوب نشد ولی خودش گاو شد!
حالا تو هم .......نشدی ولی..........



منظورت چیییییه ه!؟؟؟

این نقطه چینات رو اعصااابه هااا!!! گفته باشم!

کی؟




یکی!

بچه ها شمام سرکارین این عروسی کرده و ما خبر نداریم!!!!!!



بده تو این بیکاری همتون رو سر کار گذاشتمم!؟؟

خداییش دیدی چقد مزه میده وقتی طرف خودش آتو میده دستت.... منم یکی از دوستانو همینجوری گذاشتم سرکار اونموقع گفتم که تو نامزدیته...آی حال داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند