گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

67 - دقتر خاطرات!

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۸ ب.ظ

داشتم تو وسایلم دنبال کارت گارانتی لپ تاپم میگشتم، بگو چی پیدا کردم م

دفترچه خاطرات مربوط به سال ۸۴-۸۵!!!!

یااادش بخیررر، یه دفترچه یادداشت کوچولوئه که تو همایش کانونهای فرهنگی بهم دادن و من برگ برگش رو پر کردم از خاطرات اون سال

یادمه دو تا بودند ولی اون یکیش رو کجا گذاشتم نمیدونم!!

بعضی صفحاتش رو خوندم، دلم تنگ شد حسسسابی

یاد اون روزا بخیر، چقدر قشنگ بودند حاضرم همه چیمو بدم دوباره برگردم همون روزا...

به مرور زمان خاطرات اون روزا رو هم با رفرنس!!! براتون میذارم..

راستی شما نمیدونین کارت گارانتی لپم رو کجا گذاشتم!!؟؟

 

  • فریba

نظرات  (۶)

تو یخدون یخچالو گشتی؟
از اون حرف زدیا، همه چیو؟ حتی قبولی ارشدو؟ تمام نامه ت رو؟



یخدون رو تازه تمیز کردم نبووود!!

همّه چیه همّه چی که نه خب! ولی این دو موردی که اشاره کردی رو آره! حاضرم پس بدم در ازای اون روزا!


پس میگیری!؟

به بچه های بالا سفارشتو میکنم شاید بتونن برات کاری کنن!

قول نمیدم البته چون سرشون شلوغه این روزا جنس مرجوعی زیاده...



خیلی ی مممنوووون ن
جبرااان میکنم م
بگو بذارنم اول صف دیگه ه

کارت گارانتی لپتو احیانا کوی توی اون کمده که ساس توش داشت و اون شب نصف شب به زور از طبقه بالا کشوندیم آوردیم جا نذاشتی؟




oh oh oh!!!
nakoneeeeeeeee
hay vaaye maaan
دست شوهرته من دیدم



إ
خب بذار باشه
سر سفره عقد میگیرم ازش!
از دهن ساسه گرفتینش یا نه خوردش!!!؟




خوردتش که من الان اسیر شدم دیگه ه!!

وای فریبا جون
آره یادمه خوب
یادته به منم یکی داده بودی؟ رنگش طوسی بود
هرشب میگرفتی دستت و توش خاطره مینوشتی
خوش بحالت چه کار خوبی کردی
من الان هر چی به ذهنم فشار میاد از اون همه خاطره چیزی یادم نمیاد



اگه بدونی چقدر میخندم وقتی میخونمش...
سر فرصت مینویسم تو وبلاگ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند