گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

74 - یه پیشنهاد!

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۵۵ ق.ظ

دوستان و همراهان گرامی توجه کنید:

میخوام یه پیشنهاد بدم و موظفید قبول کنید دیگه

خدایی ضایع نکنید دیگه پایه باشید!!

میخوااااام بگممم که ه ه ه اییین ن ن چیزززز

مممم

نه نه میگم میگم!

میخوام بگم که بیایم با هم دیگه وبلاگ بنویسیم! سکوت کنید لطفا الان توضیح میدم:

بیایم تو همین وبلاگ بنویسیم ، یعنی من برای همتون یه نام کاربری و پسورد میسازم، بعد شمام مثل من بیاید از خودتون بنویسید، هر چی ی دلتووون خواست! بدوون هییچ محدودیتی

هوم؟

قبوله؟

خوب میشه هااا

فکراتونو کنید زود خبر بدید!

زوود

 

  • فریba

نظرات  (۷)

آره خیلی جالبه من موافقم ولی خداییش وبلاگ نوشتن قلم خوب میخواد که ما نداریم ولی عیبی نداره یه کاریش میکنیم. من پایم
ولی آخه هیشکی نیست که راضیه و چاوشی که معلوم نیست کجا رفتن یه سرم نمیان بزنن هاجرم که اگه ماهی یه بار وقت کنه از دست مهموناش فرار کنه بیاد یه نظر بده بقیه ام که هیچی سالی یه بار میان. بازم به حمیده .
ولی کلا پیشنهاد قشنگیه و من کاملا موافقم



مرسی نوووشین ن ن
همیششششه پااااااایه ه ه
دو نفر که بشیم بقیه هم پایه خواهند شدددد
هاجر و چاوشی یالاااا راضیه و عطی با شمااام م
حمیده هم پایه ستااا فقط نمیدونم چرا صداش درنمیاد!

قشنگی از خودته! منتظرم اسمسم بااااش ش
میگم وقتی همه مون مینویسیم پس کی نظر بده ه ه؟؟



نظر نمیدیم خب!

ارهههههههههههه
هوراااااااااااااااااااا
من میخواممممممممممم
برای من خوبشو بدهههههههههه



تو چی میگی این وسط!
اینجا مال بزرگاس
برو تو حیاط با بچه ها بازی کن
بدو باریکلا!!

بااجازه ی بزرگترا واسه باردوم تو زندگیم بعلهههههههههههههههههه موافقم....



لی لی لی لی
بسیاااار عااالی ی
اسمس میکنم برات به زوودی!

یالا یالا ما رمز میخوایم یالا



همه دس دس
شله شله!

خب پس کو؟
این همه اعلام آمادگی کردن چرا نساختی براشون پس؟

من تا نبینم اعلام نمیکنمآمادگی همیشه مو!!



چشم چشم
مونده هنوز اعلام امادگی دوستان!

کاملا موافق!!!!!!
فقط جنبه آزادی ندارما!!!!!



هه
فک کردی آزادای میدم به این راحتی!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند