گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

75 - روزه!

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۲۵ ق.ظ

چهارمین روزه! هر چهار روز رو بی سحری گرفتم، ولی نه گشنم میشد نه تشنه! ولی امروز نمیدونم چمه! حال ندارم اصلن ن

از صبح اومدم گروه، عصرم کلاس دارم، تولد یکی از دوستانه باید به فکر هدیه باشم اگر امروز فرصت کنم باید برای خرید برم، دیگه ه

گشنم نیست! تنشمم نیس! ولی میدونم یه چیزیم هست! نمیدونم چی!

وللش کن ن

میگماا، روزه هم شده فقط نخوردن و نیاشامیدنهااا، بقیش چی میشه معلوم نیس!

میگم خدا که روزه رو گذاشته، گفته همه اعضا و جوارح باهممم از گناه به دووور، خب ب

خب مگه ما در کل ساال نباید روزه باشیم؟ پس چرا ماه رمضون رو گذاشته!؟ نه اینکه اینطوری خیلیا گناهاشونو میگذارن در طول سال و همین یه ماه رو خوب میشن!؟

البته این هم خودش یه فرصتیه هااا، طرف ممکنه سر عقل بیاد ادم خوبی بشه،

ولی خب یه جورایی هم خوب نیست!

میدونی چی میخوام بگم!؟ خودمم نمیدونم! درک کنید دیگه! ۹۹ درصد مغزم الان کار نمیکنه!

 

 

  • فریba

نظرات  (۷)

سلام گلم نمازروزه هات قبول باشه میگم پس کی دفاع میکنی دیگه از این شرایط بیای بیرون زود باش دیگه خبرمون کن پس کی........



سلام علیکم
از شما هم.
هستیم حالا چه عجله ایه!!
بیرون از ان وضعیت چیز خوبی در انتظارمون نیست بذار همین تو باشیم فعلا!!

بعد افطار پست بذار خب که بیش از 99 درصد مغزتو استفاده کنی
فک میکردم روز سومه، ممنون از اینکه از جهالت درم اوردی



بعد افطار آدم سنگین میشه کللن از کار میفته!

امروز هم روز پنجمه! صرفا جهت اطلاع!

اینکه خودت سوال میپرسی و خودتم جواب میدی اونم قانع کننده، جای بسی خوشحالی است چون نشون میده که هنوز توان تجزیه و تحلیل داری و در نتیجه بیش از 99 درصد از مغز استفاده شده است





من فکر کنم فهمیدم چی گفتی



مطمئنی!؟ یکم دیگه فک کن!!

بنظرم قشنگترین لحظه ماه رمضون سحره البته واسه من.احساس ارامش میکنم یه جورایی خیلی باحاله...
هر زمانی که تواین ماه حس ارامش کنی و بهت لذت بده مارویادت نره دعاکن التماس دعا
روی سخنم با همه بچه هاست..مرسی به یادتونم



خوش به حالت من که این مدت این لحظه رو در خواب سپری کردم!!
محتاجیم به دعاااا
به یادتمم همیشه..
یه چیز میگم باز دعوام نکنیا یاشه؟ نه قول بده دعوام نکنی



سعی میکنم!

فریبوه ه
.... که کیوووه ه ه
ترون یدا چکاره اکره ه
پا بور د بدوینی دله ه
بووووره ه
یالا بدووو


باقی دوستان نخونید این پیام رو سر درنمیارید برید به کاراتون برسید!!


خو ملیمه کیوه!؟ هر شش ما ایپسا أیه ای شر پاکره اشه ه ؟؟
الان ایوون ن
ایون قربوند بشووون ن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند