گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خب دوستان عزیز که جهت همکاری اعلام آمادگی نموده اند و دوستانی که بالاجبار باید اعلام آمادگی نمایند، همگی توجه کنید:

نویسنده این وبلاگ شدن الکی نیست! شرط داره! من این خونه رو با خون دل ساختم! باید بدونم شمایی که قراره سایر طبقاتش رو بسازید چند زنه(مرد کجا بود این دور زمونه!!والا!!) حلاجید!!

خب عرض به حضورتون که شرایط ایناست، مجبووورید قبول کنید نه و نو نداریم!!

۱. اول از همه باید پول بدید!! شماره حسابمو اسمس میکنم براتون، محدودیت هم نداره هر چی کرمتونه، ماه رمضون هم هست ثواب داره!!

۲. اسمتون که وارد وبلاگ شددد دیگه حذف ف... چی!!؟؟؟ ... ندااریم م!!

۳. هر روووزز... ممم... نه زیاده!! حداقل هر هفته باید همتون یه مطلب بگذارید!!

۴. هر کی یه هفته بگذره و مطلب نذاره جریمه میشه!

۵. عنوان مطلب و محتواش هم آزاده، ولی ترجیحا از خودتون بنویسید دیگه! هی عین بعضی ور ندارید ایمیلایی که براتون میاد رو کپی کنید تو وبلاگ!! از حال و روزتون بنویسید، درددل کنید، جک بگید، خاطره تعریف کنید، عکس بگذارید، خلاصه مجلس خودمونیه ه ه، رااحت باشید و صمیمی!!

۶. هر نویسنده ای حق داره نظرات مربوط به نوشته های خودش رو ویرایش کنه و جواب بده! اگه احیانا نویسنده ای تمایل داشت به نظر پستهای بقیه جواب بده باید اول اسمشو بنویسه و جلوش جوابشو! واضح بود!؟ حالا تو کارگاه عملی بیشتر آشنا میشیم!!

۷. الان دیگه چیزی یادم نمیاد!

۸. شما هم اگه شرط خاصی به ذهنتون میرسه بفرمائیداااا تعارف نکنیدااا

خب دوستان تا اینجاش موافقند دیگه!؟ امضا بزنید لطفا!

 

  • فریba

نظرات  (۱۰)

من با همش موافقم به جز مورد سوم البته اگه همه موافق باشن رأی با اکثریته.البته اکثریت که چه عرض کنم




یعنی الان با بند 1 موافقی دیگه!؟ نزنی زیرش!!
شماره حساب بدم م!؟؟
من اگه یه چیزی بنویسم بعدش هیشکی نظر نده دپرس میشم، افسرده میفتم گوشه خونه ها...




خودم میام ده تاااا نظر میدم براااات ت
تو فقط باااااااااش ش

با توجه به بند 8 میخواستم بدونم آیا رئیس اجازه میفرمایند که با یه اسمی که بیشتر دوسش داریم یا با یه اسم مستعار قشنگ نویسنده بشیم؟




اجازه صادر شد!
لطفا نام کاربری مورد نظر را هر چه زووودتر اطلاع دهید تا شناسنامه صادر نشده!

میخواستم همه اینا رو با هم تو یه نظر بنویسم ولی گفتم بذار جدا جدا بنویسم تا هم آمار نظرا بره بالا هم خوشحال بشی بگی هورا یه عالمه نظر دارم ،دیگه شرمنده اینو نتونستم کاریش کنم چون بعدش میری میبینی همش منم




بله بله
مچکرم م
جبراااان میکنمممم

همممش تو باااش
ولی باااااش ش
میشه من انگشت بزنم, امضای فارسیم خوب نیس

بیا

@

اینم اثر انگشت




بابا بچه لاس وگاس!!
شما میخای بوس بده به جاش!!


اسمست نرسیده هنوز

به شخصه بگم ممکنه وبلاگو بترکونم، داغون کنم و اینجور حرفا
در مورد زندگی شخصی بقیه هم میشه پست گذاشت!!؟
میشه قالبو هم عوض کرد؟
میشه کلا همه چیو زد خراب کرد؟ من عاااشق خراب کاریم م م




تو ترافیکه! میرسه کم کم!
تا محدوده ای که اجازه دادم پاتون رو دراز کنید اجازه دارید همه کاری کنید!
خراااااب کن ن ن
منفجرررر کن ن ن
بزن دااااااغووون کن ن
اگه میتونی!!
سلام
من موافقم. ولی چ.ن تایپ فارسیم خوب نیست .مجبورم اول به خودت زنگ بزنم. برات پشت تلفن بخونم که تایپ کنی.............
البته از نظر من اشکالی نداره که این وظیفه رو اعضای گروه هم به صورت دوره ای بر عهده بگیرند.





هِلو!
تو و عطی دو کلوم انگلیسی خوندین چرا اینقدر اجنبی شدین!؟؟ جنبه داشته باشین!! اون از عطی که میگه امضای فارسی بلد نیسم این از تو که تایپ فارسی یادت رفته!!!
جریمه ت اینه که هر روووز دو صفحه به زبان پارسی بشینی تایپ کنی و آپلود کنی تا دیگه یادت نره!!!
okkkkkk!!!؟؟؟




نوشین جون عزیزم میگم میخوای یک کم دیگه نظر بذار ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا جون توام پررو شدیا ما افتخاردادیم ژذیرفتیم دیگه این شرایط چیه دوربرداشتی؟
نوشین الان میدونی شبیه کی شدی؟شبیه شهرابی صالحی همش میگی چشم...



چیه!؟ خودت نمیخوای نظر بدی چرا مشتری میپرونی!؟
ژذیرفتی!؟؟ کللا تو با حرف پ مشکل داریااا!!!
همینه که هس! نمیخوای برو کنار بذار باد بیاد!
با همکلاسی من چیکاااار داری ی

با درود و سپاس
متنبه شدیم . چشم. دیگه اینقد تند نرو



کلا موافقم
خوبه محدودیت سنی نداره!!!
دیه زیرش هم نزنی همین الان رمزو برام اس کن



اولی رو واریز کن بیاد
سریع ع ع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند