گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

83 - چهاردهمین روووز!!!

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۳۶ ب.ظ

اوه اوه

چهارده روز از رمضون گذشت ت ت!!

چقدرر زووووود

انگار همین دیروز بود که پست گذاشتم گفتم چهار روز...

چقدر عمرم داره زود میگذره هاااا، اصلن نمیفهمم کی شب میشه کی رووز کی امروز میشه دیروز! شعر گفتم!؟ مثش میمونه!

الغرض که عمر گران میگذرد خواهی نخواهی

چقدرم زود میگذرد! اه ه

خب بابا صبر کن یکم برسیم بهت

همینجووووری داره تموووم میششه ه ه

 

چرا افطار نمیشه!؟ گششنمه خب!

 

  • فریba

نظرات  (۶)

بذار بره بابا ...
آخ جون اذان و گفت بدو برو غذا بخور



الهام: نه بابا کجا بره بگو وایسه!من میخوام پیاده بشم!
خاله شعر گفتم دیگه؟
مثش میمونه!



فریبا:
الان مشخص شد که سرکار خانوم نوشین روزه نبودند وگرنه ساعت 20:38 دقیقه نمیومد نت!
وااقعا که!
الهام جان دقت کردی از قسمت مدیریت به این نظر جواب دادی!؟؟؟ یعنی قبل از اینکه تایید بشه اومدی جواب دادی!!! تکراااااار نشه!

همه حرف سر اینه که عمرِ "گـــــــــران" میگذرد، اگه غیر گران بود حالا حرفی نبود...

و جالبتر اینکه امثال من و تو الان اوج تحرک و رشد و اینامونه، دیگه وقتی زندگیمون روتین بشه و روزمرگی غلبه کنه دیگه چه ظوددددد!! (تاکید میشه چه ظوددد)

ای بابا من دیر رسیدم افطار گذشت باز روزه شد!!
پااانزدهمین رووووز، نیمه رمضاااان، عیدتون مبااارک همگی




آره واااقعا، قدر نمیدونیم دیگه به ارزااانی داریم از دسش میدیم!
حالا یه قرن پیش من یه خبطی کردم ول کن نیستی ی!؟؟

یکم صبر کن الان باز افطار میشه!
عید شماااهم مبااارک ک
راستی مگه نیمه رمضان عیده!؟نمیدونستم!
آره خیلی زود میگذزه.... منم غذا میخواااااااااااااااااااام.... گشنمه می فهمی



اوه از الان گشنته!؟
خیلی مونده تا افطارااا طاقت بیااار
زنده بمووووون
فریبا جون گشنه خانم روزه ای و ساعت 3 عصر میخوای پاشی بیای تجریش؟واقعاکه...بعد مچ نوشینو میگیری اره؟]



خب چیه!
گفتم بیام یه دور بزنم وقت بگذره افطار بشه دیگه!

فریبا جون بیا و زنونگی کن بزرگواری کن این اهنگ وبلاگتو یا حذف کن یا عوضش کن.به صداش حساسیت گرفتم باورکن



جوون؟؟
شوماا؟؟

ای بابا خوبه آدم نباید بیاد در محضر شماها حساب پس بده ! چه راحت حکم به روزه دار نبودن آدم میدین!
در ضمن اینجا اذان و ساعت 20:18 میگن. اون آخ جونو برا شما که دیرتر اذانتون بوده گفتم ...



آره میبینی ی
شاید یکی با یه دستش لقمه میگیره با اون یکی دستش نظر میذاره! والا!
یه دور میخوایم بریم بزنیم میگن روزه نیستی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند