گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

84 - اعتراف

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۸ ق.ظ

خیلی اوقات ، آدم از آن دسته چیزهای بد دیگران ابراز انزجار می کند که در خودش وجود دارد ...

تو چی؟؟؟؟

بگووو دیگه

  • فریba

نظرات  (۴)

قبوووول ندااااارم اصلا!

این شکلکه رو از کجا آوردی!؟



عزیزم این جمله مال من نیست جمله دکتر شریعتیه..
بعدم من گفتم اعتراف کن نگفتم جملمو تایید یا تکذیب کن
افتاااااااد الان؟
شکلک رو هم یه کم فکر کن میفهمی
اولا تو نه، شما!!

ثانیاً خب وقتی نوشتی آدم خب منم آدمم دیگه حتمن اینجوریه!
ثالثن دکتر شاید دم افطار این جمله رو گفته
رابعاً کلن مطلبیست پرواضح نیاز نبود یه پست بذارید اونم با این فونت


من دیگه پست با فونت غیر یکسان ببینم پاک میکنمااا، گفته باشم


ای بابا احساس صمیمیت کردیما حالا فریبا این همه میگه تو مگه کسی جرات داره حرف بزنه؟
بلاتکلیفیا بالاخره دم افطارگفته غلطه؟درسته؟واضحه؟ناواضحه؟حمیییییییییییده یکی بگیره منو.
حالا جرات منو داری پستارو پاک کنی فریبا رو چیکار میخوای بکنی؟
اگه "خیلی وقتا" رو بکنیش "بعضی وقتا" من موافقم البته حتما اون فرد از اون ویژگی، در وجود خودشم بدش میاد، منتها خودش اراده ی تغییر و از بین بردن تو خودش رو نداره ، به جاش از دیگران انتقاد میکنه...


اینم جای بسی تعمق دارد ...بله عزیزم
آره برای من زیاد پیش اومده... مثه پرحرفیم...


اختیار داری عزیزم....حرفای شما مثل عسل شیرینه ...بوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند