گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

86 - من و هم اتاقیهایم!

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

قبل از اینکه برم سراغ پستم همین جا اعلام میکنم که چند پاسخی ممنوع! یعنی هر کی فقط حق داره جواب نظر پست خودشو بده! دیگه نبینم هی برا یه نظر شصت نفر جواب گذاشتنااا، احیانا کسی حرفی داره بره نظر جدید بذاره، پس زین پس فقطط نویسنده ی پست اجازه پاسخ دادن و تایید نظر مربوطه را دااارد.

خب!؟

نقظه سرخط:


آقا این هم اتاقی های من و دوستانشون که در اتاق بغلی ما سکونت دارند، همیشه در حال بحث و گفت و گو هستند!! و گاها در حال فعالیت عملی!

حال ببینید و بشنوید موضوع بحث و فعالیتهای این دوستان کارشناسی اررررشدد و بعضا دکترااا:

یک فعالیت بسیااار بسیاار مهم این دوستان، ورق بازی است! (قابل توجه بعضی از دوستان صاحب سبک در این عرصه!!) یعنی اینا همممش ورق دستشونه! یا دسته جمعی دارن بازی میکنن یا تکی دارن فال میگیرن برا خودشون! یعنی میگم همممش اغراق نیستااا! وقتهای آزادشون همینه!

بحث مهمشون هم: یا دارن در مورد انواع فال ورق صحبت میکنن و زندگی آینده شون رو باهاش تحلیل میکنن و جالب اینه که چنااان این تحلیل استادانه و جددانه (تایید جدی!) انجام میشه که فکر میکنی سرنوشتی که برات رقم خورده همینه و بس!

و یا دارن در مورد خاطراتشون در مورد ‌B.F هاشون با هم حرف میزنن! و ماجراهای همدیگرو تحلیل میکنن و بهم یاد میدن که چجوری باشون باشن و نباشن و ...

خلاااصه اینا رو گفتم که بدونین، من بیچاره که از هر دو جنبه فوق محروومم این وسط موندم تک و تنها! نه میتونم باهاشون هم کلام بشم چون حرفی برای گفتن ندارم و نه میتونم همکار بشم چون بلد نیستم!!!

برای همین مجبوووورم صب تااا شب کله مو بکنم تو این لپ تاااپ، هیچچی هم ندارم تو لپم که دلمو بهش خوش کنم، نه فیلمی نه آهنگی نه بازی ای ...

قابل توجه بعضیا که میگن به من : همینطور یه بند اینجا (یعنی پشت لپ نشستی!!) نشستی!!؟

  • فریba

نظرات  (۹)

الهی بمیرم واست

یعنی نمیدونم اگه ما درس خوندیم پس اینا چین!!!

عزیزم اشکال نداره عوض ما اون دنیا با شهدای علم و دانش محشور میشیم!!!

فقط همینو دارم بگمممممممممممممم



ولمون کن بابا دم دفاعی حوصله عزداری نداریم!
اینام خب درس خوندن!!

چی ی ی!؟ اینهمه سختی بکشیم بریم اون دنیا باز بریم سر کلاااس!؟؟

همینم نمیگفتی چی میشششد!؟
من نمیدونم گوشاتو درویش کن عزیزم..پاشو بیا بریم کوه هم هواخوبه هم روحیت عوض میشه



الان من درویش کنم یا نکنم به حال من چه فرقی میکنه!؟
افطار بریم یا سحر!؟





تو اینقد میخندی مسواکم میزنی!؟
حسساس نشو ( لطفا با لهجه اون پسره که فامیلای نقی اینا بود بخون)
بستنی یـــــــــــــــــــــــــــــخی



از کجا فهمیدی هم اتاقیام شمالین!!؟

هویجوری




اماااان از این شمالی ها!!!!

خودشون رو در حد شهروند آمریکایی میدونن!



نه دیگه اینا اینجوریام نیستن خدایی!

دقت کردی خیلی از شکلک استفاده میکنی!!؟

من اومدم ... پاشو همه رو بذار یه کنار بیا پیشم که برنامه ها دارم



مرغ هم جزو برنامه هات هست!؟ اگه هست که بیام!

آره مرغم هست



پس حتماااا میاااام..


خب یه حرکتی کن هارتتو پر کن با همیاری دیگران، بعدشم بشین پای صحبت دوستات از تجربیاتشون بهره مند شو به دردت میخوره از من گفتن...



هارتم پره پره!! جا نداره دیگه!!
ولی تجربیاتشون خیلی ی ی مفید م مثمر ثمره!مخصوصا در "برخی موارد"!
پیشنهاد میکنم شمام بیاید یه دور باهاشون گفت و گو کنید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند