گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

92 - شب های تقدیـــــــــــــــــر

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ
شبایی که فقط یبارن تو ســـــــال
و قرار با دوستی که همه ی ســــــــــال و لحظه لحظه، باهامه
چقد برا من که تو کل ســــــــال همین چند شب رو دارم برا دیدنش، سرشار از شوق و البته نگرانیه...


و چقد زیبا گفته ابوسعید ابوالخیر:

بازآ، بازآ، هر آنچه هستی بازآ

و چقد همین یه جمله پر از حرف و امیـــــــــــده...


دوستان این شبا همه رو دعا کنید، به ویژه برا مریضایی که فقط به دعاهای ما امید دارن و بس...

  • فریba

نظرات  (۳)

همیشه خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود شب های قدر.
بیایید تو این شب یه لیست تهیه کنیم از باید ها و نباید ها و آرزو هامون . متاسفانه خیلی از وقتها چند روز بعد از این شبها خواسته ها و آرزوهامون و تغییراتی که باید تو منش ورفتارمون بدیم یادمون میره . و دچار روزمرگی می شیم.
تو این روزها و شبهای عزیز برای همه دوستان عزیز و خودم عشق آرزو میکنم.عشق به لحظه های زندگی که سر سری از دستشون ندیم.عشق به اطرافیان که قدرشون رو بدونیم. و عشق به یاد گرفتن و یاد دادن.و نزدیکی بیشتر به قناعت و دوری از حسادت. [




یادمه سالای قبل تر که خیلی به این مسایل فکر میکردم همین کارا رو میکردم و لیستی مینوشتم و با خودم میبردم احیا و اونجا بهش فکر میکردم...

آرزویی که من برا دوستام میکنم، ایماااانه، به نظرم بهترین و والاترین هدیه ی خداوندی همین ایمان، یقین و آرامشیه که میتونه به یکی بده...
شب های تقدیــــــررر
یک شب برای همه ی سال
یک شب برای یه عمرر
همه چی بستگی به خودمون داره و خواسته و نیاز مون و همونطور که خودت گفتی ایمااااااااان
کاش در کل شبانه روز سال، حداقل همین چند شب رو "قــــــدر" بدونیم ...

پ.ن1: دوستای خوبم، تو این شبها همه رو دعا کنید، چشماتون رو ببندید و به یاد اطرافیانتون باشید و بی تامل براشون دعا کنید...
پ.ن2: همونطور که حمیده گفت برای همه ی اونایی که چشم امید به درگاه خدا دارند و بس دعا کنید.. مخصوصا همه ی مریضا...
حتما
برا منم دعا کنین خیلی محتاجم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند