گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

95 - بخصوص برای فریبا

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۳۴ ق.ظ
دوستای خوبم سلام

بخصوص برای فریبا که تا من پامو از تهران میذارم بیرون اس ام اس میده که داره میاد تجریش....                           من دارم از۴شنبه شب تا دوشنبه میرم دیارمون.گفتم قبل از رفتنم در جریان باشید نگرانم نشید یکهوووووووووووو.کسی میاد بریم؟

بچه های خوبی باشین.دووووستتون دارم.زودی میام.پست بذارین کامنتم بذارین حوصلتون سر نره...به منم اس بدین...بووووس واسه همه...اهان راستی عیدتونم پیشاپیش مبارک.عیدی من یادت نره

 

نویسنده: راضیه.

  • فریba

نظرات  (۲)

ببین ن ن
باز من پنج شنبه خاستم بیام خونتون نیستی!!


به سلاااااااااامت ت
خوش بگذره
سلام به مامان برسوون، سوغاتی هم بیار!


اینبار تو بگو تجریش و مقصودت خونه ما نباشه طناب میارم دستو پاتو میبندم میکشمت تا نوک کووه....
وای راضیه هر وقت یاد اون عکسه که مانتو سبز گل گلیتو پوشونده بودی به مادر بزرگت میفتم , در هر موقعیتی باشم ناخداگاه نیشم باز میشه و میزنم زیر خنده آخه خیییییییییییییلی باحال بود
به مامان اینات و مخصوصا مامان بزرگت که هر وقت زنگ میزدم گوشی رو بر میداشت سلام برسون


توروحت ابرومو بردی...خداروشکر دوستای خوبی دارم که خاطرات مشترکمونو فراموش نمیکنن....چشم عزیزم اگه به سلامت رسیدم سلامتو میرسونم...سلامت باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند