گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

98 - خاب بی خاب!

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ

من تا حالا از پَسِ همه چی بَرومدم جز یه چیز! اونم از پس خودمه!!

هنوز نتونستم با خودم کنار بیام  که اگه صبح زود قراره جائی برم یا کاری دارم یا قول و قراری دارم، یه چند ساعت خواب رو بذارم کنار و پاشم برم دنبال کارام! بیدار میشماااا یه نگا به ساعت میکنم، جای بالشتمو عوض میکنم باز میخااابم!! چه بسا کلا پوزیشن رو عوض کنم! ولی به هر حال میخاااابم باز!

الانم شدید دارم با خودم کلنجار میرم که بخابم یا نخابم! از یه ور کم کم داره خابم میگیره، از یه ور میترسم بخاابم و صب بیدار شم ببینم ظهره و به هیچ کاریم نرسم! به حدی هم فردا کار دارم که نگو! همممش باید اینور اونور بدووم م م..

سحری استنبولی پختم، فعلا برم بخورم تا اذونو نگفتن! بعدش تصمیم میگیرم بخابم یا نه!

فلن.

 

  • فریba

نظرات  (۷)

منم هی به گوشیم نیگا میکنم میگم 5 دقیقه دیگه...باز دوباره فقط 5 دقیقه.... ولی چون فایده ای نداره دیگه بلند میشم آخه چرا باید زندگی از صب شروع بشه نمیشه از همونشب شروع شه صبا بخوابیم



یعنی عذااابیه هااا
چی میشه زندگی اصلن شرووع نشه!؟ همممش بخابیم!! البته در آغوش هم
بخور نوش جووووووووووونت



شمام بفرمائیددد
زیااده هااا
فریبا جون اخرش خوابیدی یا نه؟سحریت خوشمزه بود؟کی از خواب پاشدی عزییییزم؟

خیلی مبارزه کردمااا ولی ساعت نزدیک 6 خااب بر من غلبه کرد به مدت 2 سااااعت!
سحریمان هم جاتون خالی! سیرمون کرد حداقل!

به یکی از هم اتاقیای سیریشت بگو یه ساعت مشخص اینقدر صدات کنه تا پاشی یا یه سطل آب بریزه تو صورتت
شما تو استمبولیاتون سیب زمینی میریزین؟ آره بابا ما سیب زمینی رو...



هم اتاقیم!؟
من سحر میخابم، صب پا میشم میرم دانشگاه عصر میام این هنوووز از خواب شب قبلش بیدار نشده ه!
هه!

شما هم سیب زمینی رو....!؟
تو ک زیاد نمیخوابی.همش تقصیر این مامانه.البته باید بگم دوستات.چشاتو میذاری رو هم کلا 2 دیقه میخوابیا! یهو پا میشی میبینی نیم ساعت گذشته!
فکر میکنن ما نمیفهمیم ساعتو کشیدن جلو...
والا...
فلن



الهام روزه ای نه؟
حق داری که ملوم نیس چی داری میگی!!

فریبا یه سحر خیز م تو اتاق داشتین قدرشو ندونستین!

نوشین اخه فریبا رو بندازی تو استخر آبم بیدار نمیشه!!!!!

فریبا تو قیمه ات هویج و فلفل دلم÷ای میریزی!



ولی اون خیلی قدر ما رو دونست ت
تو 6 صب بخاااابی خدایی 8 بیدار میشی ی!؟ نه انصاف بده ه
هویج و فلفل!؟ قیمه!؟

آخیش مرسی فریبا! داشتم کم کم به خودم شک میکردم آخه اصلا نفهمیدم منظور الهام چی بود!



آخه بچه روزه میگیره دیگه
ذهنش هنگه تو روز کلا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند