گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

100 - بیکار به این میگن

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۵۴ ب.ظ
بخدا حوصله هیچی رو ندارم

نمیدونم چم شده

دلم میخواد با سر برم تو دیوار

حال هیچکاری رو ندارم

سه تا نمازم مونده(منظور نماز سه شبانه روزم!)

این ماه رمضونم تموم نمیشه که...

تازه گی هم این زلزله بدجوری رفته رو مخممم

دلم خیلی براشون سوخت

من شنیدم 300نفر اسیب دیدن ولی تو چت روم یکی از بچه ها میگفت 6500نفر کلا اسیب دیدن.

نمیدونم چی بگم دیگه

کاش یه نفر اینجا بود مفصل کتکش میزدم...البته یه نفر...!

خیلی چیزا میخوام بگم ولی خصوصیه و نمیشه گفت دیگه...!

ببخشید سرتون رو درد اوردم...

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد !

نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد.

گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش

و او یک ریز پی در پی دم گرم گلوی خویش را اندر گلویم سخت بفشارد.

وخواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد.

بدینسان بشکند دائم سکوت مرگبارم را

  • فریba

نظرات  (۷)

اون یه نفر فریباست...تا میخوره بزنش..از طرف منم بزنش
حالا با سرنرو تو دیوار اگه رفتی برو تو یه دیوار سیمانی که یک دفعه بمیری و هزینه برم نباشه...
عزیزم راه بهتری هم دارم بیا مرکز روانشناسی مشاوره ی ما...خیلی کادر خوبی هستیما...مجرب..تووووووووووووپپپپپپپپپ




اره راست میگی الانم ک اومده بادرود و تا نیم ساعت دیگه قراره بریم باغشون!!
اون پیشنهاد خیلی خوبیه
چشممممم پام اونطرفا باز بشه حتما میاممممممم
اینا میدونی عوارض چیه!؟
عوارض بی توجهی به خاله کوچیکه اس!
در تاریخ اومده که وقتی خاله ی آدم بعد از یکماه و نیم تحمل غربت، به وطن برمیگرده و شما خواهر زاده های آبجی بزرگه بدون هییچ توجهی به این اتفاق میشینید توی خونه و یه سر نمیزنید بهش و چه بسااا به دیدن عمه هاتون میرید ولی ایجا نمیاید
این اتفاق میفته!!
حالا تا بدتر نشدی و به جنون نکشیدی
جمع کنید بیاااید
زوووود
سوغاتیا تموم شدااا گفته باشم!




نمیری تووووو
بسه بسه حالا هرکی ندونی فک میکنه اونجا چ خبرههههه همچین میگی شهر غربتتتتتتتت!
اصلا مگه سوغاتی خریده بودی توووووو؟بهت نمیااااااد!
تازه شدی من......ببین من چه میکشم دیگه......




پس فقط من نیستم؟؟!
هی وای من
روح قشنگ، لطیف، حساس.... این حال و هوا خیلی وقتا سراغ آدم میاد بازم منتظرش باش....
راضیه ه ه تبلیغ میکنی!!!!



چون صاحب این پست الان در سواحل خزر میوزد!! من به عنوان بزرگترش جواب میدم،
چی چیو منتظرش باش! این بچه همش 13 سالشه هااا، میخای مثل خاله ش افسردگی بگیره ه!؟

اااااا
تو نکنه الهام کوچولو هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهرزاده ی فریبا؟؟؟؟؟؟؟
آره؟؟؟؟




بله بله خودمم
من؟؟کوچولو؟؟
14سالمه هاااااا!
بله الهام جان!
اگر مریم شما رو از نزدیک ملاقات کنند کلا یادشون میره تعریف "کوچولو" رو!
آخه مریم تو رو وقتی 7سالت بود دیده!!
اخه من تصورم واقعا از تو همون دختر کوچولوی 7 ساله اس
تازه الانم دارم همونجوری تصورت میکنم
یه دختر بامزه و شیرین زبون با چشمای آبی
راستی خاله فریبات یه عکس ازت تو کیف پولش داشت همیشه که من عاشقش بودم




نه خاله جون من 14 سالم شده
تازه از خاله فری هم قدم بزرگتر شده
چشمامم عسلی شده
اون رو هم دارم میخوای بدم خاله بیاره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند