گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اسیاب کشی با "گریه نکن" فرزین!

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

+ دارم وسیله هام رو جمع و جور میکنم، خدا بخواد فردا برای همممممیششششه از خوابگاهِ دانشگاه میرم! با اینکه همیشه از اسباب کشی و وسیله جمع کردن و رفتن به یه محیط جدید بدم میاد، ولی اینبار خیلی خوب دارم استقبال میکنم! میتونم بگم امسال این خوابگاه و توی این اتاق جزو بدترین سالهای من از همه لحاظ بود! خدا رو شکر که تموم شد!

+ همزمان که دارم مرتب میکنم، به "گریه نکن" فرزین هم گوش میدم...

قسمت میدم پشت سر من، من ِ مسافر،            گریه نکن، گریه نکن، گریه نکن

بیشتر از جونم من دوستت دارم، این دم آخر         گریه نکن، گریه نکن، گریه نکن

میبرم با خود، من کوله بار خاطره ها رو                گریه نکن، گریه نکن، گریه نکن

میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو               گریه نکن، گریه نکن، گریه نکن

 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

e
بسلااامتی، چه خوبه ک از محیط نامطلوب داری جدا میشی
خووونه گرفتی ی ی؟

آدرس بده سرت خراب شیم خب

پاسخ:
پاسخ:
آره
بعد مدتها نا آرامی، تغییر مثبت خوبیه!

خونه هم میگیریم انشالله و آن زمان در خدمتتون خواهیم بود (البت اگر قابل بدونید!) :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند