گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

at the moment!

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

ساعت ۴:۵۱

بخشی از گزارش تموم شد، برای فردا خوبه! البته امیدوارم!

دارم به این فکر میکنم می ارزه بخوابم برای یساعت و نیم وقتی که دارم یا نه!!

تو اتاق تنهام ولی یکی دو نفر تو سوئیت هستند، وگرنه سه تار تمرین میکردم تا صبح!

دارم سعی میکنم شبکه های پخش انلاین والیبال رو بگیرم، هر کدومشون یه قر میان اول صبحی واسه ادم!

سرم درد میکنه، فکر کنم بهترین کار این باشه که نمازمو بخونم و کمی بخوابم، اگه نه فردا رو تمام وقت از دست میدم.

 

پی نوشت:

فکر کنم از آخرین باری که تا این وقت صبح برای انجام کاری بیدار موندم نزدیک یکسالی میگذره!!

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

بله....................یاد آخرین روزهای بستن پایان نامه بخیر...........................
پاسخ:
پاسخ:
عی که چه روزایی بود!!!

اتفاقا همین به ذهنم رسید پایان نامه!!!! بعدش سحر خیز شدیو شبا تا دیر وقت بیدار نمیموندی ( من هم) !
ولی اخیرا به فکر افتادم که دوباره اون آرامش شب رو تجربه کنم!!!
با حال بود خودت بودی و خودت بدون هیچ صدای اضافه!
پاسخ:
پاسخ:
آره دقیقا!
ولی با این وجود من باز هم ترجیح میدم همون شب کار باشم!
دقیقاااا
آرامشی که شب داره، تو ...... هم نمیتونی پیدا کنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند