گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کلید اسرار!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

تو راه که میومدم، یه گربه کله ش رو کرده بود تو کیسه زباله داشت غذا میخورد، من از پشت اومدم پــِـخـِـــش کردم!! بیچاره چسبید به دیوار و فرار کرد!!

منم خنده م گرفت و راهمو کشیدمو رفتم!!

چند قدم جلوتر، یه تیکه سنگ فرش شکسته بود، پام گیر کرد بهش منم به همون سر و شکل خوردم به دیوار!!

 

  • فریba

نظرات  (۴)

:)))))))

به گربه چیکار داری اخه ه ه

خب ایمان بیاورید دیگر!

پاسخ:
پاسخ:
:)
نمیدونم چی شد کودک درونم یهو بیدار شد!!!!
تازه اولش میخواستم دمش رو بکشم!!

نمیاوریم که!


زورت به دکتر و ....... نمیرسه با اون بیچاره چی کار داشتی؟

پاسخ:
پاسخ:
کی گفته من زورم به دکتر نمیرسه!؟
بهش بگو بیاد مچ بندازیم ببینیم کی زورش بیشتره! والا!
به بههههههه میبینم وب باز راه افتاده :)))))))))))))))


پاسخ:
پاسخ:
به بهههههههه سر کار خانم الهام تیزهوشانیان کاشانی اصل!!

بله، مفتخر فرمودین!!

همکارام فک میکنن دیوونم که با خودم می خندم. نمیدونن دارم چی می خونم خیلی باحال بود...

پاسخ:
پاسخ:
به ضایع شدن من میخندی!؟
خدا ضایعت کنه ما بخندیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند