گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک تابع!

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ق.ظ
متوجه شدم که

وقتی ناراحتم یا نا آرومم 

بیشتر به این وبلاگ سر میزنم و بیشتر آپ میکنم!

یه جورایی همراهم شده!!

چقده بده ادم تنها باشه!


  • فریba

نظرات  (۵)

  • مریم پاییزی
  • وای فریبا وقتی مطالبتو خوندم ی جور حس اشنایی بهت پیداکردم.



    گاه نوشته هاتودوست دارم.
    پاسخ:
    پاسخ:
    نمیدونم از این حس آشنایی خوشحال باشم برات یا ناراحت!
    به هر جهت خوش اومدین!

    منم هر وقت دلم میگیره به وبت سر میزنم! هر وقت یه هم زبون میخام! نمیدونم که چجوریه بعدش آروم میشم
    پاسخ:
    پاسخ:
    وااااقعا!؟
    چقدر خووووب که وب من همراه تو هم هست!
    ولی چقدر هم بد که با وب همراهی میکنی! مثل من، تو هم...!
    شوهر تنها راه حله
    نخند جدی میگم
    خب بدو دیگه علافمون کردی بعد از تو نوبت منه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اصلنم که نمیخندم! به شوهر خودت بخند!

    میدونی که اونایی که تیزهوشان قبول میشن، تا 30 سالگی نباید ازدواج کنن!؟
    ربطی هم نداره که ثبت نام کنند یا نکنند ها، همون قبول بشن قانون براشون اجرا میشه!

    ناراحتی امونتو بریده ها!!!!
    مام که بوقیم....

    پاسخ:
    پاسخ:
    [شکلک سوووووت]
    چند سال؟؟؟؟عاغا من شکایت دارم اشتباه شده اصن به من میاد تیزهوش باشم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره اشتباه شد! 35 سال!!

    پس چی که میاد، تازه من خودم اون روز به هوشت دست زدم، خیلی تیز بود! دستم برید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند