گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اینجا برای من!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

خوبی یه اتاق یه نفره اینه که هر گندی بزنی فقط خودت ازش خبر داری و خودت باید جمعش کنی و مجبور نیستی غرغر بقیه رو بشنوی!

منم اینجا یه نفرم! برای خودم.

دیشب پارچ آب رو پر کردم و گذاشتم پائین تختم که نصف شب هر وقت تشنه م شد دم دستم باشه چون در غیر اینصورت تنبلیم میشد تا اشپزخونه برم، دمدمای صبح بود که بیدار شدم، پام خورد بهش کل پارچ خالی شد کف اتاق!!!! حالا من بودم و یه پارچ خالی و یه روفرشی خیسسس!

امکان این که روفرشی رو از زیر تخت جمع کنم و ببرم بندازم تو حیاط نبود، فرض هم بگیریم که بود! فرش زیرش رو چیکار میکردم! این بود که رفتم یه تشت اوردم و گذاشتم زیر ناحیه خیس شده روفرشی! گفتم تا صبح هم خودش هوا میخوره و هم فرش زیرش، خوشحال بودم از اینکه کسی نیست که بیاد بگه این چه وضعیه و این چرا اینطوری شده و چرا خیسه و بو نم میاد و .... !!

مریم وقتی فهمید اینجا تنها زندگی میکنم، شدیدا منو از این وضعیت برحذر داشت و گفت: حتما یکیو پیدا کن بیاد پیشت، یه مدت بگذره به این تنهایی عادت میکنی و جوری میشه که اصلا حوصله کسی رو نداری و نمیتونی نفر دومی رو تحمل کنی!

به این حرفش فکر کردم، ولی دیدم خیلی هم بد نیست تنها بودن، خیلی هم خوبه اتفاقا!! ولی با این حرفش موافقم که یه مدت بگذره دیگه حوصله کسی رو نداری! مثلا دیشب که راضیه اومد پیشم، اصلاااا نمیتونستم تحمل کنم! هی میخواستم زودتر بره! :)

فعلا که از این وضعیت راضی م و اصلا هم قصدی برای تغییرش ندارم! تا بعد اگر سخت شد یکاریش میکنم!

 

  • فریba

نظرات  (۷)

سلام
اشکال نداره بابا پیش میاد زیاد بهش فکر نکن تنت سالم باشه!!
وبلاگ قشنگی داری
اگه دوس داری به منم یه سری بزن مرسی!!
پاسخ:
پاسخ:
چی پیش میاد!؟ اینکه پارچ آب بریزه رو فرش!؟
تنم سالم باشه!؟
چه ربطی داشت الان به این پست من!؟

:)))

آخه پارچو گذاشتی "پایین" تختت که دم "دستت" باشه!؟؟ بعد پات خب طبعا نزدیک تر بوده و تشنه ش شده!

پیشنهاد من اینه که یه مدت تنهایی لازمه، یکم به خود بپرداز ولی بعد زیاد نذار ادامه دار بشه و یکی بیاب ترجیحا اگه همسر باشه که خب بهتره :)

اینقدم به اینا که با کلی ذوق میان وبلاگت نظر میدن گیر نده
پاسخ:
پاسخ:
:)
پائین تخت، نه پائین پام!
اون من نیستم که باید جناب همسر رو بیابم، ایشون باید منو بیابن! به تنها چیزی هم که در حال حاضر فکر نمیکنم همینه!
اصن تو از همون اولش گیر همسر من بودی، چیکارم داری آخه!؟ بذار زندگیم رو بکنم!!
ذوقشون کجا بود، میان رد میشن یه چیزی میپرونن!
والا!
  • مریم پاییزی
  • دوستت راست میگه
    منم خوابگاه که هستم حوصله هیچ کسو ندارم ودلم میخواد ازتنهاییم لذت ببرم...وقتایی که میرم خونه اذیت میشم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    خونه رو که اصلا نمیکشم! نهایت دو روز!

    پس این عوارض خابگاهه که آدم بعدش حوصله‌‌ی کسی رو نداره!!! من فکر کردم مشکله منه!!!! خانواده که درک نمیکنن تمام وقت آدمو میگیرن بعد تازه غرم میزنن که چرا همش میخای تو خوووونه باشی


    ( پس نوشین بازی هم در میاری>

    پاسخ:
    پاسخ:
    واااااقعا،
    چی کشیدیم تو این خوابگاههای لعنتی، یعنی واقعا نصف عمر دانشگاهیم رو تو خوابگاه هدر دادم و نصف دیگه ش رو تو دانشگاه!

    بیچاره ها حق دارند خب، اونا که نمیدونن ما چی کشیدیم، هر چی هم بگی درک نمیکنن چون هیچوقت جای ما نبودن و نیستن! تازه فکر میکنن ما اینجا خیلی بهمون خوش میگذره و در رفاه هستیم! بذار به این اندیشه باشند و فکرشون راحت باشه، بهتر از اینه که تو گیر و دار زندگی الان، بدونن این روزهای سخت چطوری برما میگذره... اذیتشون نکن!
    فقط خودمون حال خودمون رو میفهمیم و بس!

    (اگه نوشین بفهمه!!!)
    ای بابا پس میخواستیم بیایم خونت تلپ بشیم با این اوصاف نمیشه که خب این معصومه رو ور دار بیارش با هم همخونه بشین دیگه, جاشم امن تر میشه . والا
    عطی خجالت بکش غیبت اونم تو ماه مبااااااااااااارک رمضان؟سنگ میشیا

    پاسخ:
    پاسخ:
    معصومه خودش تنها بود مشکلی نبود!
    یه عالمه زنگوله به پاش بسته س!!!

    نوشین نمیدونی چقده پشت سرت حرف زد!
    تازه کلللللیش رو حذف کردما!!
    مگه کجایی توووووووووووو؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    هویجا!

    به حرف من گوش نمیدی که!!!! بابا پاشو بیا با هم زندگی کنیم .مسالمت آمیز

    پاسخ:
    پاسخ:
    زن و بچه ت رو که ول نمیکنی بچسبی به ما که!
    هر وقت اونا رو طلاق دادی بیا ببینم حرف حسابت چیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند