گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آفرهای خوشمزه!

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ق.ظ
این سایتهای تخفیف هست مثل نت برگ و دابی و تخفیفان و اینااا

یه عاااالمه آفر رستوران و کافی شاپ میگذاره، 

ولی تو روحتون که هیشکدومتون پایه نیستید بریم! منم که اهل تک خوری نیستم به هیچ وجه!

لوس نشید دیگه، بیاید ماه رمضونی یه افطاریش رو بریم. 

کی پایه اس؟

اصن مهمون من!

هوم؟


  • فریba

نظرات  (۴)

قدر منو که ندونستی!

پاسخ:
پاسخ:
اخه اون موقعها که تو بودی اینا نبود!
من هستم وایسا دارم میام
تا افطار به نظرت میرسم به تهران عایا؟؟البته اگر پیاده بیام منظورمه

پاسخ:
پاسخ:
حالا تو بیا، سحر هم رسیدی برات نگه میداریم!!
این رستوران ایتالیایی رو هماهنگ کن با دارو دستم بیام بریم
جدی فریبا اکی کن بریم.

پاسخ:
پاسخ:
تا شما تصمیم گرفتید و خبر دادید دیر شده بود دیگه خواهر!
انشالله سال بعد!

میام میام...ایشالا بعد از کنکور دانشگاه تهران که قبول شدم میام...D:

پاسخ:
پاسخ:
پیر میشم تا اون موقع که ننه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند