گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بنگور! (کی میدونه این یعنی چی!؟) :)

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۱ ب.ظ

یه چند تا آهنگ بی کلام ناب دانلود کردم،

خیلی آرامبخشه،

دوست دارم همزمان که سه تار میزنم صدای اون رو هم بشنوم!!!

بعد از افطار رفتم بیرون و یه گشتی تو خیابون زدم، یه پارکی که رو به روی ساختمونه بعد افطار شلوغ میشه. رفتم یساعتی نشستم کنار حوض. لعنتی چی بود اون خوابگاه ساعت ۹ هنوز افتاب نزده باید میرفتی پشت درهای بسته میشستی و از پنجره برای ادمهای تو بلوار دست تکون میدادی! خوبی اینجا اینه که آزادی! نزدیک هم هست نگران نیستی یه وقت یه بی خانواده ای قصد بی ادبی داشته باشه و تو ندونی چیکار کنی!!!

از تو پارک میتونم پنجره اتاقم رو ببینم ولی از پنجره اتاقم نمیشه پارک رو ببینم! اگه گفتین چرا!؟

خوابم میاد ولی نمیخوام بخوابم! دوست دارم تا صبح تمرین کنم، حس خوبی ندارم اصلا.

از اون شبهایی هست که ... هیچی ولش کن!

یه خرابکاری دیگه کردم امشب! داشتم لباس اتو میکردم، اتو رو کمتر از نیم ثانیه گذاشتم رو تختم، برش داشتم دیدم رو تختیم اندازه کف دستم سوخته!!! باز خوبه اونقدر بزرگ هست که بشه دو لاش کرد دیده نشه!

شب بخیر!

 

  • فریba

نظرات  (۴)

راستی فریبا مبارک باشه کجا رفتی هی میخام ازت بپرسم یادم میره!!!!!

خوش به حالت!!!! تو خووونه که اصن وقت به این کارا نمیرسه! چقدر ت پارک وی تو آرامش و دلتنگی قدم میزدم!!!!

اینجا که اه همش تلویزیون مهمونی یه روزت واسه خودت نیس!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون، ولی تبریک بابت چی!!!؟
سه تا خیابون اینور تر!

میشه بگین دقیقا کجا پارک وی تو ارامش قدم میزدی!؟ من تو پارک وی سرسام میگیرم از بس شلوغه!!

تلویزیون میبینی؟؟ GEM هم میبینی؟؟ حریم سلطان هم میبینی؟؟ خوش بحاااالت!!
خیلی هوااای دلم ابریه! ولی نمیتونم گریه کنم! کجا برم گریه کنم!!!!

بعضی وقتا فکر میکنم خدا خیلی نامرده!!!!!!

گلیم بخت کسی را که بافتند سیاه به اب زمزم وکوثر سفید نتوان کرد

بعضیا چه الکی خرشانسیا میارن هیچی نیستن یه میششششن..... حالا مهم ببین!!!!

پاسخ:
پاسخ:
خونتون پشت بوم نداره!؟
من هر وقت خونمون میخوام گریه کنم کسی نفهمه میرفتم پشت بوم. بعد اونجا اونقدر محو تماشای اسمون و اون دور دورا میشدم که یادم میرفت برا چی اومدم!

اووووه، چه خبر!!!
نا شکری نکن دختر، همونجایی که الان هستی آرزوی میلیونها نفره! آره!

برو خدا رو شکر کن وضع از اینی که هست بدتر نیست!
بعله!
پنگور، نه بنگور!
پاسخ:
پاسخ:
پنگور!؟؟
این یعنی چی!!؟
جواب سوالت: چون زیادی پایینه؟
هی وای من!!!خدارو شکر کن یه ور مانتوتو نکنده!!!اینقد بده ه ه ه ه

پاسخ:
پاسخ:
خیر پاسخ شما صحیح نبود، شما از دور مسابقان حذف شدید!
پاسخ صحیح: چون کولر دقیقا تو پنجره کار گذاشته شده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند