گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خدایا صبر!!

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۰ ق.ظ

همکارم:

ببخشید خانم ک، دانشگاه فلان، گزارش نهاییشون رو فرستادن!؟

من:

 نمیدونم، جیمیل باز نمیشه که چک کنم فرستادن یا نه!

همکارم:

پس نفرستادن چیزی!؟

من:

عرض کردم نمیدونم، جیمیل باز نمیشه، شایدم فرستاده باشند، جیمیل که باز شد چک میکنم بهتون اطلاع میدم.

همکارم:

میشه چک کنید یه لحظه ببینید اگه نفرستادن بهشون اطلاع بدین تا اخر امروز بفرستن!!؟

من:

  • فریba

نظرات  (۳)

اللهم اشف مرضانا!!!!

پاسخ:
پاسخ:
آآآآآمین!
باز هم:
:|
خداوندا شفای مریضان را خاستاریم ...
الهی آمیـــــــــــــــــــــــن :)
D:

پاسخ:
پاسخ:
آمین دوم رو بلندتر بفرست!!

بیماره؟!!!

پاسخ:
پاسخ:
عیب داره یکم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند