گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

گشششنمه!

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ق.ظ
خب نامردا!

شمای که سحر بیدار میشین، خب میمیرین یه زنگ به منم بزنین ببینین من بیدارم یا نه!؟

نمیگین تو این گرمای طاقت فرسا و با این حجم فراوان کاری من چطوری روزه بدارم!؟

تا شب من چیکار کنم!؟ زنده میمونم یعنی!؟

 

  • فریba

نظرات  (۵)

سلام ?
چ وب ناااااااااااااااااااااایسی داری
خووووب زودتر بگو !!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
هنوزم دیر نشده، 25 روز دیگه مونده!
فقط شب قبلش هماهنگ کنین ببینین من فرداش میخوام روزه بگیرم یا نه! بعد مزاحم بشین.
:|
خداوندا شفای مریضان را خاستاریم ...
الهی آمیـــــــــــــــــــــــن :)
D:

پاسخ:
پاسخ:
بگو الهی آمین!

لال نمیری!

والا من فک کردم روزه نگیری و به استخونات رحم کنی گفتم ...حالا که گفتی دیگه هرشب میتکم

پاسخ:
پاسخ:
توفقی نصیب نشد که بیشتر از چند روز میهمان این ماه باشیم متاسفانه!
D:

پاسخ:
پاسخ: :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند