گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گوشی میخوام!

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ق.ظ
خب

بالاخره نیازهای اساسی زندگی رو تا حدودی تونستم جمع و جور کنم و یه ته مانده ناقابلی ته جیب مبارک موند که بتونم برم مایحتاج غیر ضروری رو تهیه کنم!

اولین چیزی که میخواستم بخرم اون دوربین حرفه ای 2 میلیونیه بود که الان پولم بهش نمیرسه! رفت جزو برنامه های آتی!

برای همین میخوام برم گوشی بخرم بالخره!!! 

و اما اینبار هم به راهنمایی شما دوستان نیازمندم! (همونطور که همتون با صدای بلند منو راهنمایی میکنید همیشه!!) 

میخوام ازتون که زود تند سریع یه گوشی خیلی خوب و خوش دست و مدل بالا و فول امکانات و اینا معرفی کنین. 

ترجیحا سونی و مدل اکسپریاش، حالا با سامسونگ گلکسی هم شاید بتونم کنار بیام. ولی خب تاکیدم رو اکسپریاست. 

تا نهایت 800 ببینم چی میتونین معرفی کنین. 

دست بجنبونین!! شوخی نمیکنما!!! میخوام بخرم هفته بعد، یکیتون هم ترجیحا پایه باشه بریم علاالدین هفته بعد که خیلی خوب میشه. این پایه ی ما که مثل کش تنبون میمونه، ولش میکنیم در میره! هنوز یه ماه سر کار نرفته یه هفته بهش مرخصی دادن! حالا من بیچاره عصر میخوام یکم زودتر برم، جرات نمیکنم به دکتر بگم!!! این عدالته آخه!!؟؟ 

حالا ولش کن!


پس شد دو تا همراهی:

*یکی اینکه یه مدل گوشی خوب تو رنج 600 تا 800 معرفی کنین.  ترجیحا معرفی گوشیتون از روی تجربه باشه نه سرچ اینترنتی. یعنی خودتون یا یکی داشته باشه اون گوشی رو بعد ازش راضی بوده باشه بعد بیاد معرفی کنه. من از خوبی و بدی گوشی سردرنمیارم!!

دوم هم اینکه یکیتون بیاد با من بریم گوشی ببینیم. 

تا دوشنبه هم بهتون وقت میدم! این یک دستوره!


تعطیلات هم بهتون خوش بگذره!

مای فمیلی که رفتند مسافرت دیشب!! بنده ماندم و چند روز تعطیلات و یه عالمه کار و ...!

  • فریba

نظرات  (۱۰)

  • مریم پاییزی
  • ایکسپریا هرچی میخری rayوgoنخر...اصلا خوب نیستن
    دیدم که میگم

    پاسخ:
    پاسخ:
    e
    اتفاقا ray خیلی یه مدت مد نظرم بود! الان دیگه نیست!
    میشه بقیه مدلها رو هم ببینی!
    تو رنج قیمتی که میخواهی هزینه کنی ایکسپریا جزء بهتریناست.......
    تحقیق کردم که میگم
    پاسخ:
    پاسخ:

    الان یجوری گفتی تو این رنجی که میخوای هزینه کنی!!
    یعنی چی؟ توضیح بده! یعنی میخوای بگی کمه!؟؟
    نه بگو منظورت رو شفاف!

    یه زمانی با 800 تومن ویلا میدادن، الانشو نگاه نکن! والا!

    خب اکسپریا کدومش!؟ z? s? p? و یا سایر بستگان!؟
    والا در این حد تحقیق نکردم.........
    اگر میخواستم تو هر کاری اینقدر دقیق باشم پایان نامه ام 3 سال طول می کشید.............. در جریان هستید که........؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بلی بلی در جریان هستم!
    زمان تحقیق رو باید روی چیزی گذاشت که ارزش داشته باشه! پایان نامه اخه کجاش ارزش 3 سال زمان داره!!
    آره فریبا اکسپریا خیلی خیلی بهتره!! هر کی داشته راضی بوووده ولی سامسونگ شانسی خرابم در میاد!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون از تاییدت،
    مجددا میپرسم، اکسپریا چی!!!؟
    من پی خریدم خوبه یه چنتا گیر داره فقط ولی قابل صرفنظره

    1- باتریش که خب تقریبا همه صفحه تاچا زود خالی میکنه بخاطر ال سی دیش ولی خب زودم پر میشه البته اگه به برق وصل باشه شارژرش!
    2- مدل پی وای فایش گاهی قفل میکنه و باید خاموش روشن کنی تا حل شه! ولی گویا اینم راه حل داره که حال ندارم بگردم دنبالش...

    دکل گوشی خوبیه، راضیم تو این 4ماه ازش

    پاسخ:
    پاسخ: از پیشنهاد جامع و کاملتون بسی تشکر. (دوستان یاد بگیرن!)
    ولی به نظرت این گیرا قابل صرف نظره!؟؟ یه گوشی میخوام بی عیب و نقص!
    من تو این زمینه ها اصلا اعصاب ندارم که هی بخواد بازی دربیاره!
    بعدش
    میگن پی یذره مردونه است (ندیدم از نزدیک ببینم چقده مردونه س)! حافظه داخلیش کمه و جانبی هم نمیخوره! آره؟

    تو این زمینه های عیب یابی تا جائی که یادمه فراخیت نداشتی! جدیده!؟

  • مریم پاییزی
  • بابای من تو کار گوشیه میگه htcاون اولا خوب بود الانا هیتقلبیش اومده ....تشخیص اصلش سخته وگرنه خودش داره خیلی هم راضیه

    به منم میگه شوهرت برات بخره

    کاش اینجابودی کاتالوگهامو میدادم بخونی...
    پاسخ:
    پاسخ:
    بیا!
    یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم!

    خو آجی، یه سوالی بپرس در مورد گوشیا دیگه از پدر گرامی. ببین اکسپریا الان چه مدلیش رو بورسه و خوبه و کم دردسره و اینا!
    بخرم تا باز مث مدل قبلیه از دستم در نرفته!
    آخه من وقتی یه مدلی انتخاب میکنم، اینقد سر خریدش دس دس میکنم که خط تولید اون جنس کلا از دور خارج میشه!
    اره جانبی نمیخوره ولی 16ه فک کنم داخلیش بسه دیگه میخای چ کنی مگه

    اره تا حدودی مردونه س، خب اصن نمیخای نخر! :)

    پیر شدم فراخیت بیش گشته!
    پاسخ:
    پاسخ:
    از نمای نزدیک دیدیم!
    خوشمان نیامد؛ از توی اینترنت قشنگتر است!

    نفرمائید! نفرمائید! شما پیر باشید ما چه بگوئیم!
    فـــــــــــــــــــقـــــــــــــــــط galexi ace جدی میگم D:
    پاسخ:
    پاسخ:
    کدوم مدل!؟
    یکی از مدلهاش اینه ضعفاش:
    فاقد فلاش دوربین
    کیفیت فیلم‌برداری پایین
    تراکم پیکسلی پایین صفحه نمایش

    هـــــــــــــــــــه!!

    نه بابا دوربین 8
    فلش هم داره
    کیفیت فیلم برداریش هم خیلی خوبه
    این اخری رو خدایی چاخانه،اصن ریز ب ریز نشون میده :|
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    والا تو سایتش نوشته بود، شاید یه مدل دیگه آرکه!


    من طرفدار نوکیا بوده و هستم و خواهم بود. من یه سال و نیم پیش این گوشی و خریدم و وااااااقعا ازش راضیم مخصوصا کیفیت عکس و فیلمش حرف نداره عالیه عالیه البته خیلی خوشگل نیست حالا دیگه خودت میدونی مدلش اینه:
    نوکیا سی 6
    پاسخ:
    پاسخ:
    نوکیاااا؟
    مممم
    آخه میگن تاچاش خیلی خوب از آب درنیومده انگار!
    اینم میرم میبینم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند