گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

280 - گیج

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۴ ق.ظ
از دیشب تا صبح گوشیمو زدم به شارژر،

صبح پاشدم دیدم شارژر تو برق نبوده اصلا!!


  • فریba

نظرات  (۸)

  • مریم پاییزی
  • ایول ...خیلی حال کردم.



    شما دانشجوی تهرانی؟موندگار شدی ...تنهایی بهت سخت نمیگذره؟
    من رفتم یه شهر دیگه دارم درس میخونم مامانم هرروز بام قهره
    میگه ما که خیلی باهم خوب بودیم,همه میگن ماریا چقد دل سنگ بود رفت دانشگاه راه دور...

    پاسخ:
    پاسخ:
    با چی!؟ گیجی من!؟

    دانشجوی تهران بودم دیرزمانی... الان رسما تهرانی شدم!! :)
    تنهایی که خب چرا خیلی سخت میگذره، ولی خب چاره چیه!

    برای من برعکسه! وقتی برمیگردم خونه همه تعجب میکنند و هی میگن کی برمیگردی شهرتون!!!

    بسیار راه دور باید تا پخته شود خامی! :)
    دیگه با این عنوان مطلب حرفی برای گفتن نذاشتی
    پاسخ:
    پاسخ:
    آدم باید با خودش صادق باشه!
    همش یه هفته شارز اینترنتی م تموم بوووووودا!!!!!!
    هی هی آپ کردی ! حالا اگه من دلم گرفته بووود و میخاستم سر بزنم هیچ خبری تو وبت نبووووود

    پاسخ:
    پاسخ:
    یه هفتههههه!!

    خب از این به بعد دلت گرفت یه ندا بده من هی هی اونلی فُر یُر هارت آپ کنم! :)
    هوم؟
    :))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:
  • مریم پاییزی
  • اره..ضد حال جالبیه

    میتونم بپرسم شهرتون باتهران چنقذه فاصله داره؟

    چه خوب...کاش مامان بابای منم اینطوری بشن و عادت کنن.اخه اونها خیلی به من وابسته اند
    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی! مخصوصا اگه اون روز ماموریت کاری داشته باشی و مدام باید گوشی به دست تحت اوامر فرمانده!

    شهرمون؛ کمتر از انگشتان یک دست ساعت!

    از یه لحاظای از دید شما خوبه، از یه لحاظایی هم از دید من خوب نیست!
    گیج به این میگن
    پاسخ:
    پاسخ:
    شما خواهشا از گیجی صحبت نکن که پروندت سیاهه سیاهه!! بله! :))
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    پاسخ:
    نخند!
  • مریم پاییزی
  • میتونم بپرسم شهرتون باتهران چنقذه فاصله داره؟

    چه خوب...کاش مامان بابای منم اینطوری بشن و عادت کنن.اخه اونها خیلی به من وابسته اند
    پاسخ:
    خیلی! مخصوصا اگه اون روز ماموریت کاری داشته باشی و مدام باید گوشی به دست تحت اوامر فرمانده!

    شهرمون؛ کمتر از انگشتان یک دست ساعت!

    از یه لحاظای از دید شما خوبه، از یه لحاظایی هم از دید من خوب نیست!

    اینجا اینو گفتین.ریممبر؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    آها
    بلی بلی

    گفتم خب خوب نیست خیلی هم ادم مستقل و خودکفا باشه! بهتره اینطوری بگم که خیلی هم خوب نیست یه زن، مردونه زندگی کنه!!
    یکسری انتظارات و مسئولیتها رو ناچارا باید قبول کنه که در حد خودش نیست!
    یکسری مشکلاتی رو باید بپذیره که چاره ای براش نداره!
    و خیلی چیزا که من تجربه کردم و به نظرم جالب نبود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند