گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عصرونه!

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۲ ب.ظ

رفتم بیرون و برگشتم!

اول رفتم انقلاب، یه کتاب میخواستم رفتم خود انتشارات، فروشنده لطف کرد کتاب رو برام آورد وقتی میخواستم حساب کنم، گفت نمیخواید بقیه کتابهامون رو ببینید!؟ منم گفتم ....ممممم... خب چرا اگه امکانش باشه! منو به سمت یه سالنی هدایت کرد که توش پر کتاب بود، بهم گفت اینا همه کتابهای جدیدمونه، قفسه ها رو معرفی کرد و گفت با دقت نگاه کنید هر کدوم رو که دوست داشتید بردارید. منم اینطرف هستم امری بود صدام بزنید.

برای خودم بین قفسه ها گشتم و کلی کتاب رو از نظرم گذروندم و آخر سر چهار تا کتاب انتخاب کردم، یه کتاب بازی هوش، گلشن راز، راز موفقیت و خودشناسی.

برگشتنی رفتم تا ولیعصر، یادم اومد مامان زینب بیمارستان ساسان بستریه، گفتم تا اینجا که اومدم یه سری بهش بزنم. رفتم ورودی بیمارستان ولی هر چی زنگ زدم زینب گوشیش خاموش بود!

رفتم خوابگاه دانشگاه حمیده رو ببینم و در مورد خونه صحبت کنیم، اونم نبود! علیرغم اصرار بچه ها ثانیه ای تو اون خوابگاه نموندم و فورا برگشتم.

رفتم این پاساژ موبایل کنار میدون، گوشی های معرفی شده دوستان رو دیدم، اصلا خوشم نیومد از هیچکدومشون. گوشی xperia Ion رو خیلی پسندیدم که الان اومدم سرچ کردم در موردش، خیلی تایید شده نبود!

خلاصه که فعلا من موندم بی هیچ گزینه مد نظر!

الهام این گوشیه که میگفتی چی بود دقیقا اسمش!؟ یعنی میگی برم سمت سامسونگ!!!!؟

راستی یه چیزی، اون فروشنده گوشی هواوی Huawei رو معرفی کرد و گفت خیلی خوبه و اینا! خوشگل بود ولی بیشتر باید در موردش تحقیق کنم!

یه چیز دیگم میخواستم بگم یادم رفت! :)

 

  • فریba

نظرات  (۵)

راستی او ن گوسی هواییی نمیدونم چی چی ... همون(حوصله ندارم انگلیسیشو بنویسم)! اونو منم تعریفشو خیلی شنیدم
گوشی خیلی خوبیه، میگن چینیه اما تو کشور خودشو خیلی معتبر و معروفه(به نقل از حسین).
پاسخ:
پاسخ:
اسمشم اینقده سخته نمیشه تلفظ کرد،
ممنون از اطلاعات، دارم تحقیق میکنم در موردش ببینم دقیقا چی چیه! یه چند نفری ازش تعریف کردن امروز!
راستی ال جی رو هم امتحان کن
اونم خیلی خوبه، از سامسونگ بهتره
سامسونگ پول مارکشو می خوره
پاسخ:
پاسخ:
خودمم از سامسونگ خوشم نمیاد اصلا،
اصن یجوریه،
LG .... مممم.... خیلی دلم باهاش نیست! عجیب تو اکسپریا گیر کردم!
اخه اکسپریا چی دارههههههه
samsong galexi ace
560 هزار تومن
دوربین اچ دی
قابلیت وصل شدن به اینترنت
دارای گارانتی
تقریبا کپـی آی فون 4 اَپله
همه چیش عالیه خوش دستم هست
تاچ گرمایشی(جیوه ای)
اطلاعات بازم بدم خدمتتون عایا؟

پاسخ:
پاسخ:
کدوم گلکسی آرکه!؟ چند تا مدله آخه!

ببینم تو چقدر گرفتی از سامسونگ که براش تبلیغ کنی!!؟؟
گلکسی اِیس که یه مدل بیشتر نیس!؟
من از خوده سامسونگ چیزی نگرفتم ولی قراره از بابام گوشی سامسونگ بگیرم!!!!!! :)

پاسخ:
پاسخ:
پس بابات قراره یه چیزی از سامسونگ بگیره!!

پیشنهاد من به شما چاچاستوالا بخدا ... خوبه.
پاسخ:
پاسخ:
چاچا!؟
آخه اینم شد اسم!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند