گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یک تشابه بی قاعده!

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

دو رخداد کاملا متفاوت و بی ربط به هم!

تنها ربطشون وجود شخص من به عنوان یکی از افراد اصلی این رویداد هست،

ماهیتا یکی ن ولی حقیقتا کاملا از هم متفاوتند!

من تو یکیشون فاعلم و تو یکشون مفعول!

بازم میگم کاملا متفاوت و بی ربطند.

ولی این روزها اتفاقاتی که تو این دو جریان داره به فاصله زمانی خیلی کم رخ میده، خیلی بهم شبیهن! اصلا عین همند! حتی جملاتی که رد و بدل میشه و واکنش ها! خیلی خیلی عین همند!!!!

چیزی که منو نگران میکنه اینه که ایا مفعول اون جریانی که من فاعلش هستم، مثل منه!؟ شرایط منو  تو جریانی که مفعول هستم،داره!؟ اگه اینطور باشه خیلی بده! خیلی خیلی بده!!

نمیدونم چطوری از این دو جریان رو به انحطاط نتیجه گیری کنم!

نمیتونم بیشتر توضیح بدم! :|

 

  • فریba

نظرات  (۳)

جااااان!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
درکت میکنم! :)
فاعل ؟مفعول؟تو شخص سوم غائب؟اتفاق انحطاط بی ربط...
کلا کلمه هایی که من عمرا درکشون نکردم :|

پاسخ:
پاسخ:
به این امید که هیچوقت درک نکنی!!
خیلییییییییییییییی ممنون :|
پاسخ:
پاسخ:
وا؟
بده برات آرزو کردم این اتفاقای بد تو زندگیت نیفته که این چیزا رو تجربه کنی!!!!؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند