گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یاد قدیما!

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ
ساعت 23:23! کی داره به من فکر میکنه!؟

امروز یهو هوس خونه قدیمیم رو کردم! همراه من!

یادتونه که ادرسش رو عوض کرده بودم!؟ بعد عین اسکولا یادم رفته بود ادرس جدید چی بود! هی امتحان کردم،

تا بالاخره فهمیدم اینه:

www.hamraheman1.blogfa.com

رفتم کلی از پستهام رو + نظرات شما رو خوندم... 

اگه بدونین چقدر دلتنگ شدم... 

اگه بدونین...

اگه بدونین...


  • فریba

نظرات  (۴)

وای چه حسی!
منم زیاد به گذشته و گذشته ها فکر میکنم!!!!
زندگی عین یه فیلم که از جلوی چشت رد میشه و تو فقط یه تماشاگری!!!
این پست قبلیه خیل روم اثر گذاش! گریه ام گرفت
چقدر دنیا مسخره اس ! هی صبح رو شب میکن به امید فردایی بهتر!!! آخرش که چی!!!!!!
د قت کردی تو این دنیا به طور نامحسوس بهت یاد میدن که به هیچی دل نبند از مال و جمال گرفته تا آدم ها!!!!(من که خیلی تجربه اش کردم)
تا میای به یکی عادت کنی میبینی وقت گذره.....!
گاهی وقتا میبینم این نیلیستا حق داشتن بیچاره ها!!!
به کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود به کجا میروم آخر ننمایی وطنم

پاسخ:
پاسخ:
خب اصلش هم همینه دیگه!
من که بطور محسوس یاد گرفتم که نباید به هیچی دل بست چون علاوه بر اون اصلی که میگه دنیا پست و فانی است باید بگیم هر چی درون این دنیاست ناماندنی و فانی است و هیچی ارزش دل بستن نداره! هیچیاااا!

اگه هر روز به این جمله اخری که گفتی فکر کنیم خیلی بهتر میتونیم زندگی کنیم!
منم هنوز هر از چندگاهی سری بهش میزنم عین دفتر خاطره میمونه خیلی دوسش دارم

پاسخ:
پاسخ:
یعنی تو ادرسش رو داشتی و من اینهمه دنبالش گشتم!!؟؟
من من!! (الکی!دل خوش کنی!)
خب شرمنده من اصن این وبت نیومدم نظری ندارم :|

پاسخ:
پاسخ:
تو اون موقع درون قندان برای مامان جون لالایی میخوندی!
  • مریم پاییزی
  • منم خوندمش....:پی
    پاسخ:
    پاسخ:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند