گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خلوتی با صدای معین!

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ب.ظ

شبهای رفتن تو - معین - دانلود

 

پی نوشت ۱:

وقتی منتظری در حالی که میدونی بیهوده است...

وقتی اینو میدونی ولی باز هم منتظری!

نا امیدی از امیدی که داری ولی بازم منتظری!

این اسمش چیه؟

 

بعدا نوشت:

آهنگ وبلاگم رو خیلی دوست دارم!

شنیدین اصلا!؟

  • فریba

نظرات  (۴)

عکسشووو ، حس میکنم یکی کنارته! زود بگو کیه!!
قشنگه، نورانی شدی.
فدای اون چشای خوشگلت بشوم دوست نازم.
بیشتر مراقب خودت باش فریبا جان
من از اینجا نگرانتم.
پاسخ:
پاسخ:
یکی نیست! چهار نفرن!!!
هاله نوره دیگه! ارث رسید به من!

عززیزززمی ی
موازبم! خیلی ی!

اون نظرت رو هم خوندم... فکر میکنم در موردش! تهدیدت جدی نبود که!!؟؟
اسمش؟؟؟اسمش نمی دونم چیه هر چی هست حس خوبی نیست1 اما تجربه کردم....
پاسخ:
پاسخ:
حس خوبی که نیست! ولی کاش میشد فهمید چه حسیه!!!
  • مریم پاییزی
  • اره منم دوسش دارم.قبلاها پخش میشدحالا دیگه نیستش انگار
    پاسخ:
    پاسخ:
    الانم پخش میشه!
    همین الان که دارم با تو چت میکنم دارم بهش گوش میدم!
  • مریم پاییزی
  • اسمش خود_گول زنیِ به صورت نامنطق بودن _ه



    وات
    ؟
    ریاستارت پلیز
    پاسخ:
    پاسخ:
    خود گول زنی غیر منطقی!!

    اون ادامه حرفت به کجا ربط داره!؟ چی رو ریستارت کنم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند