گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سفیر اهدا

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ق.ظ

خب تاییدیه پاسخنامه آزمون سفیر اهدا برام اومد:

اینم متنش:

 دوست گرامی

با سلام، پاسخ نامه شما دریافت شد. بسیارخوب به سوالات پاسخ داده بودید. به همراه این ایمیل پاسخ نامه تشریحی و فرم همکاری ارسال می گردد. لطفاً بعد از مطالعه پاسخ نامه فرم همکاری را پر کرده و برای ما ارسال نمایید.

 با تشکر


خیلی هم خوب! چه پروسه ای داره این فعالیت، ولی شدیدا دلم میخواد زودتر برم تو جمعشون. فرم رو نگاه کردم باید ادرس منزل بدم، ادرس این خونه رو که نمیتونم بدم چون کمتر از 5 روز دیگه باید از اینجا برم. ادرس خونه جدیده رو باید بدم. صبر میکنم وقتی رفتیم منزل جدید بعد فرم رو براشون میفرستم که اگر احیانا نامه ای چیزی فرستادن به دستم برسه. 

نکته بعدی اینکه پرسیدن چه روزی در ماه وقتم خالیه! الان که نگاه میکنم فقط شبها وقتم خالیه! کل هفته از شنبه تا جمعه پُر پُرم! چیکار کنم حالا!؟ 

شاید گذاشتم کلاسای 5شنبه جمعه م که تموم شد بعد فرم رو براشون بفرستم، هوم؟ 

آخه دوست دارم زودتر بهم خبر بدن که عضویتم تایید شده یا نه! دل تو دلم نیست! خوشحالم خیلی!!! 

فکر کنم تا اخر این هفته فرمه رو بفرستم ولی تو توضیحاتش بگم ساعت 4 به بعد روزای هفته وقتم خالیه. اینطوری بهتره! هوم؟

در مورد فعالیتهای داوطلبانه مورد علاقه م هم نمیتونم درست تصمیم بگیرم! همه فعالیتهاشون رو دوست دارم!! 




  • فریba

نظرات  (۷)

فقط قربونت عضو میشی یه جوری نباشه که هر هفته اس ام اساش واسه ما بیادا

پاسخ:
پاسخ:

خوبه این بار شماره تو رو بدم، شاید اینطوری اسمش برای خودم بیاد!
این چـی هس حالـا؟ D:
اهنگ : فردا امروز دیروز
فکر کنم از : حامد زمانـی
خیلییییییییییییییی قشنگهههههههههه
پاسخ:
پاسخ:
چی میگی الهام!
هــــــــه!؟؟
بابا میگم این جایی که قراره بری عضو شــــی کجاست؟چیه اصن؟؟
اهنگ حامد زمانی به اسم : فردا امروز دیروز ، خیلی قشنگه ب دانلود + ب گوش + دعا ب جونم ب کن که معرفیش کردم :)

پاسخ:
پاسخ:
سفیر اهدا!
میام خونه برات توضیح میدم!

حامد زمانی کدوم .... یه!؟
اس ام اساش واسه نوشین میره به ما زنگ میزنن!!!!

پاسخ:
پاسخ:
پس عملا این وسط من هیچکارم!!؟
اها باشه حتما توضیح بده!!!!!!!
بابا دانلود کن اگر بد بود به امریکا بگو بیاد منو بخوره!!
پاسخ:
پاسخ:
اومدم خونه یادم بیار!
باشه میگیرم ازت!
  • مریم پاییزی
  • عاقا منم میخوام ...
    پاسخ:
    پاسخ:
    برو سایت اهدا.آی آر
    به وبلاگ ما هم سری بزنید
    اگز دوست داشتید ما رو هم تو لینکاتون اضافه کنید
    با تشکر
    safirzendegi.blog.ir

    پاسخ:
    پاسخ:
    لینک شدید.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند