گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

هایلایت خدادادی!

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ق.ظ
آقا من هر سری میرم مقنعه رو درست کنم (کلا درمیارم از اول دوباره سرم میکنم!!!)

این همکارم میپرسه، موهات رو رنگ کردی؟ یا هایلایته!!!

منم هر دفعه میگم : آقا جون هیچکدوم! (البته همکارم خانومه ها) ، خودش اینجوریه، یه رگه های رنگی توش هست!! از اول هم بوده! 

کلاس پنجم هم بودم یه دختره فامیل حسین اینا هم بهم گفت همینو! اون موقع من نمیدونستم رنگ مو چیه که! فکر کردم منظورش اینه که با ابرنگ و گواش و اینا رنگ زدی موهاتو! 

خلاصه اینکه خودش اینطوریه! خدا میدونسته من عاشق موهای رنگی رنگی م، بعد به مواد شیمیایی حساسیت دارم، خواسته تو دلم نمونه موهام رنگی باشه، خودش از اول همینکارو کرده!

آره دیگه! :)



  • فریba

نظرات  (۶)

بابا مو قشنگ

پاسخ:
پاسخ:
به قشنگی موهای شما که نمیرسه! یه عکس عروسی هم برامون نفرستادی ببینیم!
عه؟؟نوشین کـی عروسـی کَرد؟ :|
پاسخ:
پاسخ:
جوووون؟؟؟ میخاستی بری؟؟
با دیدن تاپیک ............فکر کردم یکی از بچه های کارشناسی رودیدی...............و میخواهی راجع به موهاش بنویسی
پاسخ:
پاسخ:
اتفاقا خودم حدس زدم ممکنه چنین برداشتی بشه! :)
اره خوب مشکلیه برم عروسیش عایا؟؟

پاسخ:
پاسخ:
خب دیر شد دیگه! انشالله عروسی بچشون!
در ضمن:
عایا و ...ت!
عایا و ...د!
عایا و ...گ!
رنگ موتون تو حلقم

پاسخ:
پاسخ:
نوش جونت!
چرا عایا و د.. عایا و ک... عایا و م...؟عایــــــــا؟
پاسخ:
پاسخ:
نسل بعدی شما یک زبان نوشتاری جدید رو اختراع خواهند کرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند