گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

صبح بخیر!

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ق.ظ
خواااابِ خواااابم! 

همکارم اومده سلام صبح بخیر بگه، با بیحالی جوابشو میدم، میگه قبلنا سلام میکردیم میگفتی سلاااااااااام م صبحتون بخیررررر خوووبین؟ خوشین ن؟ چه خبرااااااا!!! .... میگم خسته م، خوابم میاد!! میگه به من مربوط نیست! من عادت ندارم تو رو اینطوری ببینم! 

بله! چشم!!


دیشب یه خواب خوبی دیدم... اینقده خوب بود... اینقده خوب بود.. (البته اخراش بد بود!!) ولی در کل حس شیرینی داشت، برای همین اصلا دوست نداشتم بیدار شم! هی میخوابیدم شاید فقط یکم دیگه بیشتر حس شیرین بودنش رو احساس کنم.. ولی خب ساعت لعنتی مگه گذاشت! + یه پشه مزاحم که به محضی که من کولر رو خاموش میکنم سر و کله ش پیدا میشه!


راستی تو خواب دیشبم، گوشی Xperia L دستم بود!!!!!! برم سرچ کنم ببینم گوشی خوبیه!!؟

 

  • فریba

نظرات  (۲)

مگه تو خواب ببینیم تو بیداری که همه اش برزخه!!!!

پاسخ:
پاسخ:
خیلی مثل اینکه گیر کردیااا
پاشو بیا اینورا ببینم چته خواهر!
خوابه منو دیدی که اینقدر شیرین بوده دیگه نه ؟

پاسخ:
پاسخ:
خواب نوشین بامداد رحیل.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند