گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

310 - من و مدیرم!

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۰۷ ق.ظ

این مدیر ما کلااااا آدم ایراد گیریه! یعنی از هر چی باااید یه ایراد بگیره. اینو فقط من نمیگم ها، همکارام هم میگن!! یعنی امکان نداره تو یه چی بهش بگی یا یه کاری بکنی یه گیر ازش درنیاره. بارها و بارها شده مثلا یه چیزی رو پیشنهاد میدی. بعد میگه نه لازم نیست این کارو بکنی. فلان کارو کن! بعد یه مدت میگذره دقیقا همون چیزی که تو پیشنهاد دادی رو از جانب ایشون دریافت میکنی!!!!! که برو اینو انجام بده!!!!

یا مثلا یه کاری که بهش تحویل میدی. صدتا ایراد ازش درمیاره و بازخواستت میکنه. بعد میگه الان ویرایش شده ش رو برات میفرستم برو بخون. بعد که میری میخونی میبینی خیلی هم با اون چیزی که تو تحویل دادی تفاوتی نداره! فقط لازم بوده تو یه غر اضافه بنشوی!!

خب مسلما باید یه تفاوتی بین من و ایشون که ده سال از من بیشتر سابقه کار دار باشه دیگه! نه!؟ انتظار نباید داشت با 6 ماه کار کردن آدم همه فن حریف بشه که!!!

خلاصه من نمیدونم باید چیکار کنم!

فعلا که همش میگم چش چش چش....!

  • فریba

نظرات  (۲)

ووووووووووووووووووووووووووووووووولش کن!!!! بیا باهم صوبت کنیم!!
پاسخ:
پاسخ:
تو کاری به این کارا نداشته باش مثله اینکه یادت رفته اینجا ایرانه ها ,اگه همین چش چش گفتنارو ادامه بدی به زودی ارتقا میگیری
پاسخ:
پاسخ:
جدی؟
چندتا چش بگم میتونم بشم مدیر؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند