گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

صبح عالی!

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ق.ظ

آقا این مدیر ما که عرض کردم همیشه ایراد میگیره! البته خودش میگه عمدا اینکارو میکنم که تو یاد بگیری!!!!

یعنی چی بشه دیگه از چیزی تعریف کنه!

دیروز که من فایل نهایی گزارش رو دادم گفت خیلی خوب شده و ممنون و امروز وقتی فایل رو  صحافی شده تحویل دادم، گفت خیلییی کارت درسته!

من:

----------------------------

باید برم وزارت،

خوشحال بودم که میرم وزارت و از اونور جیم میشم میرم خونم.

دیدم مدیر گفت با آژانس برو و برگرد که خیلی منتظر نمونی! کلی کار داریم!!!

 

کسی کاری نداره اونورا؟

بچه های خوبی باشین، دست به چیزی نزنین، سر کیف من نرین!

من زود برمیگردم!


-------

بعدا نوشت: 

ساعت راس 12 ظهر! من برگشتم! میگ میگ!


  • فریba

نظرات  (۳)

خوشحال به حالت دلم واسه تهران گردی تنگشده!!! خسته کننده است ولی باحاله!!!!

پاسخ:
پاسخ:
تهران گردی بله!! منم دلم تنگ شده! ولی فرصت ندارم برم بگردم!!
میگ میگکلی به این دو کلمه خندیدم D:
D:
فکرشو بکن عین میگ میگ اَ بین ماشینا بدویی ایییییییییییییییی دلمممممممممممم :)))))))))))))))))

پاسخ:
پاسخ:
مرض!
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
پاسخ:
پاسخ:
میخوام صد سال نفهمه!
دیگه اون موقع میخوام چیکار که بفهمه!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند